heb een vraag ivm met een mogelijk eerste kuurtje voor mij
zou slechts 200mg deca pakken gedurende een 8-tal weken
heb een vraagje ivm mogelijke acne: is dat alleen op rug en schouders of kan dat ook (met zulke lichte doseringen) ook al voorkomen in gezicht??Had in puberteit immers veel last van acne in gezicht en wil dat absoluut vermijden. Ik dacht dat deca niet zo hard op de huid inwerkt als andere meer androgenere middelen?
Vermits het niet-oraal is, zullen bijwerkingen immers niet zo snel kunnen 'opgelapt' worden vrees ik immers.
Iemand raad voor mij?
zou slechts 200mg deca pakken gedurende een 8-tal weken
heb een vraagje ivm mogelijke acne: is dat alleen op rug en schouders of kan dat ook (met zulke lichte doseringen) ook al voorkomen in gezicht??Had in puberteit immers veel last van acne in gezicht en wil dat absoluut vermijden. Ik dacht dat deca niet zo hard op de huid inwerkt als andere meer androgenere middelen?
Vermits het niet-oraal is, zullen bijwerkingen immers niet zo snel kunnen 'opgelapt' worden vrees ik immers.
Iemand raad voor mij?
Laatst bewerkt:

En geloof me, als je was gaan kuren met dat schema zou het in tranen geeindigd zijn. Zelfs als naturel zou je zeker niet optimaal groeien. Wanneer je gaat kuren moet je een goede basis hebben je moet je lichaam tot in de puntjes kennen en weten op welke trainingsschema's en principes jij het beste groeit. Hier gaat tijd overheen en het verreist eveneens toewijding. Ik las dat je al een 'tijdje' niet getraind had. Probeer eerst nog eens een lange tijd te knallen als naturel en overweeg dan eventueel een kuurtje. Al die factoren zijn voor iedereen anders.