MuscleMeat

licht eerste kuurtje

ik hoef dus niet veel meer te zeggen zie ik wel.. maargoed.. zorg voor goed eetschema.. en train nog ff een tijd door..

Precies, als je een juist samengesteld voedingsschema hebt dan valt er zeker veel te winnen Ducske!
Ik moet er zelf ook veel aan doen om een paar kilo per jaar te winnen.
Toen ik pas begon met trainen kwam ik ook bijna niet aan, ik raakte alleen maar wat vet kwijt.
Totdat ik via via iemand leerde kennen die wedrstrijdBB-ers begeleidt.
Hij stelde voor mij een voedingsschema samen en ik kwam zomaar 10kg aan in minder dan een jaar.
Dus ik wil zeggen zorg dat je voeding top is want vreten=groeien.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
merci mannen voor 't advies. Ben gisteren voor 't eerst weer eens me mn kracht-eetschema begonnen. Pff is wel soms me tegenzin binnenwerken maar zie het wel weer zitten!!!

eerst de natuurlijke weg dan maar eens ten volle uitproberen

en da van die acne, ja in mn jeugd verschrikkelijk veel last van gehad.Ook roaccutane voor gehad en zelfs dat hielp toen niet!Dus nu ik er volledig van af ben, riskeer ik dat liever niet meer. Maar ik had gelezen dat primo op huid juist meer nadelige effecten heeft dan deca, klopt dat dan niet?

Succes met eten Ducske, op t begin ist idd effe wennen maar na een week weet je niet meer beter.

En wat acne betreft, voor zover ik heb gelezen krijg je sneller acne van AAS die gebaseerd zijn op - of snel omzetten in DHT.
Als je t zo bekijkt dan zie je dat Primo een DHT middel is en Deca juist niet.

Maarja ik spreek niet uit ervaring dus misschien dat anderen een duidelijker antwoord kunnen geven.

De 1 zegt: je krijgt acne van erg androgene middelen

De ander: van DHT-middelen.

Dus ga er maar gewoon van uit dat je van alle AS acne kunt en zlt krijgen als je er gevoelig voor bent. De mate waarin kan verschillen maar het is een risico dat je zult moeten nemen.

Roaccutane niet geholpen??? Dat is vreemd. Als je het minimaal 3 maanden op 20mg gebruikt hebt, moet het toch weg zijn dacht ik zo of bij na helemaal.

Terug
Naar boven