AndroidHealthClinic

lievelings pwo

Ga dan toch voor eentje met DMAA, heb nog noxipro en jack3d staan dus kan nog even vooruit. Neurocore was ook wel goed. Heb ook een tijdje Hemo Rage gehad maar dat deed mij persoonlijk niet zoveel maar echt verschrikkelijk ofzo was het niet. Stacken met Hemavol oid is ook nice

Het is creatine, dus geen pwo, en je gaat er zeker geen 20% krachttoename van krijgen als je het voor je training inneemt... --'

Wel eens geprobeerd? Ik ben met alle oefeningen in kracht omhoog gegaan, terwijl het aantal herhalingen niet omlaag zijn gegaan. Dat heb ik met andere creatine nog niet ervaren. Oftewel, bij mij werkt het wel.

200 of 300 ml?

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 12:27 ----------

Heb de assault ook eens gebruikt (sample) en is inderdaad niet slecht van smaak en heb toen ook lekker getraind maar niet om te zeggen van waw dit is topspul...ik hou het liever bij mijn dubbele espresso voor de training.

Lol zag net pas dat dit topic van april is :p En idd assault is zeker niet de beste pre-wo, maar prijs/kwaliteit is wel top met de acties bij BnF

Wel eens geprobeerd? Ik ben met alle oefeningen in kracht omhoog gegaan, terwijl het aantal herhalingen niet omlaag zijn gegaan. Dat heb ik met andere creatine nog niet ervaren. Oftewel, bij mij werkt het wel.

20% is wel veel, dat zou goed deels placebo kunnen zijn. Wat wel kan is dat gewone creatine geen effect heeft bij jou en kre-alkalyn wel, maar het effect daarvan is niet (veel) beter dan van normale crea

superpump max gaspari nutriotion en dan sour apple (L)

Kop zwarte koffie.

Terug
Naar boven