XXL Nutrition

Beta Alanine Pre Workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voel nooit geen fuck van PWO's, vroeger met DMAA ook niet. Destijds potje pure Beta alanine gekocht, pre workout ergens tussen 10-20g genomen omdat ik dacht daar ook niks van te voelen en kan me nog goed herinneren dat ik tijdens de warminng up met traner naar huis huis ben gegaan van de pijn over m'n lichaam. :roflol: Sinds dien hoef ik het niet meer, einde van de streep doet het niet bijzonder veel en tintel effect is kut imo. Zeker op standaard dose x10. :p
Vond dat tintel effect altijd wel lekker eigenlijk :roflol: Maarja bij 5g is het al fors aanwezig laat staan als je meteen 4x zoveel pakt...
 
Vond dat tintel effect altijd wel lekker eigenlijk :roflol: Maarja bij 5g is het al fors aanwezig laat staan als je meteen 4x zoveel pakt...
Hitte van stims + dat tintelen voelt altijd grieperig aan. Enige wat ik nu nog PWO pak is wat citruline malaat en agmatine.
 
Hitte van stims + dat tintelen voelt altijd grieperig aan. Enige wat ik nu nog PWO pak is wat citruline malaat en agmatine.
Zit er aan te denken om zelf eens een combi van Beta-alanine, citruline malaat en AAKG te gaan bouwen. Heb nog 1,5kg Beta-alanine boven liggen, die tintelingen gaan na een paar dagen bij mij wel weg. Maar iets met wat pump lijkt me wel aantrekkelijk.
 
Is het het waard om Beta Alanine alleen te nemen zonder andere compounds?
Beta-alanine doet vrijwel niets voor krachttraining in 'normale' repranges. Daarvoor zijn de sets te kort.
Beta-alanine has been shown to enhance muscular endurance during high-intensity exercise lasting 1–10 minutes.[1] Examples of exercise that may be enhanced by beta-alanine supplementation include 400–1500 meter running and 100–400 meter swimming.
Bron: https://examine.com/supplements/beta-alanine/

Tijdstip van inname maakt overigens, net als bij creatine, niet uit, dus eigenlijk valt het niet onder 'pre-workout'.
 
Laatst bewerkt:
Oh nee ik kan de training gewoon goed doen, maar merk dat ik als ik bijv biceps als laatste doe ik gewoon moe ben.
Zou dan eerder iets van dextrose + bcaa's nemen intra workout. Dextrose poeder kost ook haast niks en word super snel opgenomen.
 
Oh nee ik kan de training gewoon goed doen, maar merk dat ik als ik bijv biceps als laatste doe ik gewoon moe ben.
Dan train je toch gewoon goed? Mijn ervaring is dat al die middeltjes geld kosten en je die investering niet terugverdient qua resultaten, als je al een effect ervan merkt (ja het tintelt maar daar gebruik ik liever andere middeltjes voor..).
Er zal theoretisch vast iets te halen zijn, wat voor de gevorderden interessant kan zijn.
 
Dan train je toch gewoon goed? Mijn ervaring is dat al die middeltjes geld kosten en je die investering niet terugverdient qua resultaten, als je al een effect ervan merkt (ja het tintelt maar daar gebruik ik liever andere middeltjes voor..).
Er zal theoretisch vast iets te halen zijn, wat voor de gevorderden interessant kan zijn.
Het is meer dat de intensiteit van (voorbeeld) biceps gewoon niet 100 is, wat logisch is na flink wat gedaan te hebben. Heb helaas nu wel iets wat het probleem zou kunnen zijn. M'n metabolisme is dus weer omhoog gegaan waardoor ik niet genoeg at. Denk dat dat zeker ook ermee te maken heeft.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties mensen! Weet wat ik nu ga doen niet zeiken en gewoon door gaan:D
 
Een pre workout zonder cafeïne heb ik uitgeprobeerd maar het viel erg tegen. Ik had zelfs het idee dat ik erdoor minder goed trainde. Je voelt enkel de beta alanine ( die tintelingen ), maar verder verwacht je een betere pomp of uithoudingsvermogen te krijgen. Maar dat kreeg ik er niet van.
 
Hitte van stims + dat tintelen voelt altijd grieperig aan. Enige wat ik nu nog PWO pak is wat citruline malaat en agmatine.

Hallo! Waar vind jij de agmatine nog?
 
Back
Naar boven