XXL Nutrition

Like a boss...

Ziet er debiel uit.

Niet iets om jaloers op te zijn.

De mensen die naar hem kijken denken niet 'damn, goed fysiek' maar 'damn, wat een freak'.

Nog liever geen spieren dan een kermisatractie te worden...

In b4 shitstorm...

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je ziet, niets om jaloers op te zijn.. :p

edit, had het op die nieuwe fotos.

Snap niet waarom jullie hem er uit vinden zien als een kermis attractie. Het is toch egt geen slecht fysiek.

voor bb niet voor normale mensen een freak.

Hahah wat een baas

Gewoon beest! je kan er van houden of niet.

Ik hoop dat de mensen die zeggen dat hij zo debiel loopt beseffen dat hij zo loopt omdat zijn benen zo groot zijn en tegen mekaar schuren

haha vooruit, op de foto's ziet ie er wat beter uit :-D

Maar hij loopt wel of hij in zijn broek heeft gepoept, dus nog steeds niet jaloers!

snap al al dat commentaar niet als ronnie coleman jay cutler of phill heath
hier in off-season shape loopt dan vind iedereen het mooi en weet niet hoe gauw ze met hun op de foto. moeten als ze de kans krijgen

waar train je dan voor om het te verbergen goed hij had ook een hempje aan kunnen doen vind dit wel bruut hoor beter als die jochies die voor
de zomer op dieet moeten omdat iedereen hun six-pack moet zien

gr. hardcore opa

Drug induced elephantiasis ;)

Dat typerende gehijg ook bij iedere stap die hij verzet...

geweldig fysiek! gewoon erg mooi en zeer compleet. Bruut om zo over straat te lopen:D yeahhh

..........Zo kijken mensen soms nu al naar mij... Veroordelend zonder mij te kennen.

En toch wil ik nog steeds breder worden...

Deze vooroordelen haal je niet weg. Sterker nog die had ik ook. Weet nu beter hoor. ;)

Zie het als blonde meisjes die er goed en lekker uitzien. Die zijn dus per definitie DOM. En op tv wordt dat ook nog eens bevestigt.

Ik zou zeggen, niet wakker van liggen. Omdraaien en vooral niet proberen om deze mensen op andere gedachtes te brengen. Nee beter nog is een biertje drinken met mensen die je vrienden noemt. De rest van je energie heb je nodig om nog breder te worden.
Go for it. :)

wat een debiele reacties hier allemaal , geeft maar weer eens het niveau aan van de forum-leden hier momenteel tov vroeger .
Dit is bodybuilding en jullie zitten op n "bodybuilding-forum" kindjes ,mss moeten jullie maar eens overstappen naar "joepie" ofzo , of naar een gay -forum vermits de helft hier gay is en alleen hun buik en biceps trainen en een ecto als Zyzz als streefdoel hebben . ( no disrespect tov Zyzz trouwens, hij is een coole kerel die wist wat leven was en hij had goed fysiek maar zeker geen bruut fysiek als een echte bodybuidler )

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 19:57 ----------

snap al al dat commentaar niet als ronnie coleman jay cutler of phill heath
hier in off-season shape loopt dan vind iedereen het mooi en weet niet hoe gauw ze met hun op de foto. moeten als ze de kans krijgen

waar train je dan voor om het te verbergen goed hij had ook een hempje aan kunnen doen vind dit wel bruut hoor beter als die jochies die voor
de zomer op dieet moeten omdat iedereen hun six-pack moet zien

gr. hardcore opa

idd...

Zielig. Was in Arnold's tijd niet het geval.

Zielig. Was in Arnold's tijd niet het geval.

dan ben jij zeker nooit in amerika geweest bij golds-gym en world-gym in
lopen ze allemaal zo en trainen op het strand en arnold wist ook wel precies
wanneer hij zijn hempie moest uitrekken ik kom uit de begin jaren 80 en toen werd een body-builder in mijn ogen toch meer gerespecteerd dan nu hoor ... vind toch wel dat je nu word aangekeken of je een enge ziekte hebt
en ieder 2e woord is ja jij gebruikt zo kan ik het ook .. zie toch liever een
beest van een bb-er dan iemand met een vette bierbuik die te lui is om te
trainen van een bb-er weet je tenminste hoe hard hij heeft moeten trainen
om zo.n fysiek te krijgen dan mag je het ook laten zien vind ik

hardcore opa

dan ben jij zeker nooit in amerika geweest bij golds-gym en world-gym in
lopen ze allemaal zo en trainen op het strand en arnold wist ook wel precies
wanneer hij zijn hempie moest uitrekken ik kom uit de begin jaren 80 en toen werd een body-builder in mijn ogen toch meer gerespecteerd dan nu hoor ... vind toch wel dat je nu word aangekeken of je een enge ziekte hebt
en ieder 2e woord is ja jij gebruikt zo kan ik het ook .. zie toch liever een
beest van een bb-er dan iemand met een vette bierbuik die te lui is om te
trainen van een bb-er weet je tenminste hoe hard hij heeft moeten trainen
om zo.n fysiek te krijgen dan mag je het ook laten zien vind ik

hardcore opa

idd, in de usa lopen heel veel huge freaks..en t is in amerika wel (redelijk) geaccepteerd ivm nederland!! Mensen zeggen vaak van: ja anabolen dit dat zus zo bla blam, terwijl ze zelf een pensje hebben en wij de dames van ze regelen;)! Of dat ze zeggen van ja ziet er goed uit etc etc, nou: ga zelf dan ook zo trainen!! GR

wat een gejank hier
als ik er zo uitzag had ik nooit meer een shirt aangedaan :cool:

Oh lord.

Terug
Naar boven