AndroidHealthClinic

Like a boss...

leef jij ook nog Rob G?

sommige mensen hier op dit forum moeten echt over gaan naar fitness site of zo..
dit is bb,,die gene die dit geen mooi fysiek vinden geilen allemaal op de ecto zyzz die nog geen 100 weegt,,
deze gast heeft gewoon een fysiek waar je U tegen zegt,,

reda; ik begrijp wat je bedoelt maar 'mooi' is voor iedereen anders. bb is breed..

Cool, maar ik zou nooit zo willen rondlopen.

-.-

Laatst bewerkt:
reda; ik begrijp wat je bedoelt maar 'mooi' is voor iedereen anders. bb is breed..

ja oke dat klopt, mooi is voor iedereen anders maar sommige opmerkingen van ''kijk hoe die loopt etc'' en geen respect tonen voor zo'n fysiek wat de meeste hier nooit zullen halen vind ik niet gepast..

ja oke dat klopt, mooi is voor iedereen anders maar sommige opmerkingen van ''kijk hoe die loopt etc'' en geen respect tonen voor zo'n fysiek wat de meeste hier nooit zullen halen vind ik niet gepast..
Bij mij in de buurt loopt een anorexia meisje rond, denk een kg of 40 momenteel, zal ik nooit halen moet ik er wel respect voor hebben?

Volgens mij is die gast al heel lang niet klaar gekomen ofzo, hij loopt alsof hij hele grote, zware, tot de nok toe gevulde ballen in zijn zak heeft.

Wel bruut trouwens.

Heel goed dan is de boodschap overgekomen. Smaak is voor iedereen verschillend kerel en respect staat daar los van.

jij kan beter niets meer zeggen..kan jij wel lezen jonge, ik zeg toch ook dat mooi voor iedereen anders is en dat men best respect hiervoor mag hebben,,
en dan kom jij met een anorexia verhaal,,
:rolleyes:

jij kan beter niets meer zeggen..kan jij wel lezen jonge, ik zeg toch ook dat mooi voor iedereen anders is en dat men best respect hiervoor mag hebben,,
en dan kom jij met een anorexia verhaal,,
:rolleyes:
Om je te doen laten inzien dat volgens jouw redenatie allerlei voorbeelden van fysieken, welke niet haalbaar zijn voor de gemiddelde jan met de pet, op zijn minst respect verdienen en dit discutabel en oppervlakkig is imo. Het gaat hier in beide gevallen om extremen, waarom is mijne dan ineens verkeerd? Dat kan niet met jouw logica. Dus spreek je zelf vooral tegen of nuanceer het.

Laatst bewerkt:
Om je te doen laten inzien dat volgens jouw redenatie allerlei voorbeelden van fysieken, welke niet haalbaar zijn voor de gemiddelde jan met de pet, op zijn minst respect verdienen en dit discutabel en oppervlakkig is imo. Het gaat hier in beide gevallen om extremen, waarom is mijne dan ineens verkeerd? Dat kan niet met jouw logica. Dus spreek je zelf vooral tegen of nuanceer het.

omdat wij hier op een bb forum zitten en dit topic over een bb,,
we zitten niet op een eoa anorexia site waar we allemaal naar skinny's kijken,,
daarom vond ik jouw verglijking ongepast,,

omdat wij hier op een bb forum zitten en dit topic over een bb,,
we zitten niet op een eoa anorexia site waar we allemaal naar skinny's kijken,,
daarom vond ik jouw verglijking ongepast,,

tuurlijk ,helemaal mee eens . Die Jezza weet gewoon niet beter , ik weet niet of hij zo simpel doet ofdat hij zo simpel is ...
Zij uitspraken gaan iig nergens over en zijn alleen provocerend en/of trollend bedoeld.

tuurlijk ,helemaal mee eens . Die Jezza weet gewoon niet beter , ik weet niet of hij zo simpel doet ofdat hij zo simpel is ...
Zij uitspraken gaan iig nergens over en zijn alleen provocerend en/of trollend bedoeld.
Ik vind gewoon lachwekkend hoe beperkend het begrip respect is in deze. Dit begrip beperkt zich bij een aantal slechts tot bb, daarbuiten gelden er 'ineens' heel andere normen & waarden als ik andere posts lees. Er wordt met alle 'respect', met twee maten gemeten. Vind ik grappig. Maar aangezien je zo hapt en slikt, van wie ben je een kloontje.

Is Boforli

wat een gejank om een filmpje van een man die gewoon stukje loopt met zijn chick

Er was ook zo'n filmpje met alexy lesukov en toen was het geen probleem?
Ook 1tje met robert burneika in mexico :D

Terug
Naar boven