MuscleMeat

LiL_priest kuur dagboek :D

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
mijn kuur bestaat dus uit:

week 1 t/m 16
test E op 500 e/w
Bold op 500 e/w
week 3 t/m 16 t3 opbouwend tot 75 mcg in week 6 en langzaam afbouwen vanaf week 12

doel: cutten

Stats:
12 sept, 20.8% op 108.9 kg
10 oktober, 19.9% op 102.8 kg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
met deze dagboek wil elke week aan het einde van de week updaten hoe ik ga en om de 4 weken me stats opgeven met foto.

mijn stats op 12 september was.

20.8% op 108.9 kg

edit: dit is me 3e kuur

Laatst bewerkt:
je eerste kuur?
suc6 kerel
in groeien en cutten

Stats op 10 oktober is 19.9% en op 102.8 kg

dus 6 kg afgevallen alleen dat ik 1% gezakt ben zit me tegen, ik denk dat ik heel wat spier heb ingeleverd of degene die me heeft gemeten heeft het niet goed gedaan wat denken jullie ?

foto before en nu volgd nog.

Vocht zit er uk bij e man:)

Geen arimidex of femara bro?

succes!

geen stats voor kuur maarja was al gezegd zeker?

Vocht zit er uk bij e man:)

Geen arimidex of femara bro?

succes!

nee geen ari of femara wel heb ik nolva achter de hand maar ben zeker niet gevoelig voor gyno.

als er minder vocht in me lichaam zit heeft dat toch ook invloed op de vet meter of zie ik dat verkeerd ?

succes ... ben benieuwd hoe het gaat uitpakken voor je

doe je trouwens ook nog iets van cardio? hoeveel kcal zit je?

Wat zegt de spiegel?

succes ... ben benieuwd hoe het gaat uitpakken voor je

doe je trouwens ook nog iets van cardio? hoeveel kcal zit je?

zit momenteel op 2400 - 2600 kcal en doe 4x per week cardio eerst 10 minuten joggen en dan 20 minuten fietsen op hill conditie.

mijn traingsdagen zijn:

dag1: rug/biceos/cardio
dag2: borst/cardio
dag4: schouder/biceps/cardio
dag5: benen/cardio

5 dagen per week lukt me niet meer omdat ik weer ben gaan werken en biceps doe ik hooguit 2 oefeningen meestal maar 1 omdat ik erge last van me polzen heb bij bepaalde oefeningen.

@calypt spiegel zegt dat me traps aan het verdwijnen zijn die zijn echt minder geworden, me bovenlichaam is iets droger geworden en me lovehendels is ook minder geworden. dat van me schouders kan ook mentaal wezen.

sorry even een tijdje niet opgelet op deze topic.

dit is trouwens me voedingsschema, heb bewust voor kwark genomen smorgens omdat ik dan gaat werken en de eerste 4 uren geen tijd heb om te gaan eten.

2nt9z5g.jpg

Je ontbijt bestaat uit trage eiwitten en wat snelle suikers uit die appelstroop

Je volgende maaltijd: eiwitten + fructose: Waarom geen volwaardige carbs (rijst/pasta + groenten)?

Om 16u: Witte rijst (zilvervlies rijst is beter)

Tussen 16u en 21u30 drink je enkel maar een whey shake...

Je ontbijt bestaat uit trage eiwitten en wat snelle suikers uit die appelstroop

Je volgende maaltijd: eiwitten + fructose: Waarom geen volwaardige carbs (rijst/pasta + groenten)?

Om 16u: Witte rijst (zilvervlies rijst is beter)

Tussen 16u en 21u30 drink je enkel maar een whey shake...

die tijden zijn niet goed moet je niet naar kijken, die eiwitten met fructose eet ik op me werk dan kan ik niet een volwaardig maaltijd gaan eten.

smorgens zoals ik zeg eet ik meestal die kwark op in me auto onderweg naar me werk en die stroop komt ten goede omdat je lichaam heel de nacht geen carbs binnen heb gekregen en op die manier snel word aangevuld.
witte rijst en zilvervlies zit niet veel verschil in, het enigste grote verschil is dat er ene vliesje om zit en veel viezer smaakt.

als ik een avond dienst heb en ik moet om half 3 beginnen dan sta ik uiteraar ook op om 8 uur dan eet ik wel een shake met brinta en 2.5 uur later een volledige maaltijd en een uur later trainen maar dit is een schema voor als ik smorgens moet beginnen om 7 uur op me werk dat veel vaker voorkomt

Laatst bewerkt:
Waarom pak je geen shake ipv kwark ik de ogtend?

je eet weinig man, ok je wil wel dalen in bf
maar weet niet ofdat wel verstandig is om nu te doen tijdens je kuur
zo ga je niet veel spiermassa aankomen lijkt me

Je moet eten wat je lichaam nodig heeft ... niet wat een formuletje bepaald.
Djees, TS zal wel weten hoeveel hij moet eten om bij te bulken of te cutten.
En niet iedereen zit nog op school of kan zomaar eten wanneer de klok het zegt.
Als je dus enkele uren zonder maaltijd moet, kan je best voldoende eiwitten eten,
vergezeld met trage carbs. (zoek bv maar eens op posts van MacB ivm voeding,
en prepare to be amazed)

Ontbijt heb ik ongeveer idem.
Gooi gewoon wat water door je kwark en wat whey, eventueel havermout. Heb je zo gegeten/gedronken.
Of schaf je een weightgainer aan a la Complex Carb Gainer. Is ideaal qua maaltijdvervanger.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven