Fitness Seller

LiL_priest kuur dagboek :D

Het probleem met sterk aromatiserende middelen is dat als je wat vetter bent,je NOG vetter gaat worden ook al eet je nix.Dit moet je goed in de gaten gaan houden,anders word je uiteindelijk super depri in je kuur.anti A is echt aan te raden.

Wellicht dat hij wat meer rijst kan toevoegen.

Maar wat betreft kcal. Ik heb een zittend beroep. Als ik 4500 kcal ga weg werken op een dag wordt ik moddervet. Dus denk dat die inname vooral afhankelijk is wat je dagvulling is.

• Topic Starter Topic Starter
doel van deze kuur is verlagen in % en zo weinig mogelijk spiermassa kwijt te raken en hoeft zeker niet aan massa bij te komen.

kwark met water en havermout vermengen klinkt goed zal ik is proberen, dat extra maaltijd rijst kan ik niet in me schema proppen of het moet na de training wezen en dat is niet nodig in de cut.

uiteraard in me vrije dagen eet ik inplaats van 200 gram kipfilet ook 100-150 gr rijst erbij met ananas ik zie dat maaltijd meer als een refeed dag (ook al is het geen refeed dag maar iets extra carbs erbij)

maar hou jullie o pde hoogte want over 3.5 week de volgende meting.

Sommige mensen moeten idd eerst lezen voor ze posten.

De mens wil zoveel mogelijk vet verliezen en spiermassa behouden!!!

Qua 's morgens, een shake met havermout, whey, ed is zo gemaakt en evensnel binnen dus...
Ik zou ook volwaardige/bruine/volkoren/zilvervlies rijst nemen ipv witte.

Veel succes!

Sommige mensen moeten idd eerst lezen voor ze posten.

De mens wil zoveel mogelijk vet verliezen en spiermassa behouden!!!

Qua 's morgens, een shake met havermout, whey, ed is zo gemaakt en evensnel binnen dus...
Ik zou ook volwaardige/bruine/volkoren/zilvervlies rijst nemen ipv witte.

Veel succes!

die shake smorgens kan ik utieraard nemen is niks mis mee, het ount is dat ik dan zeker de eerste 3 uur geen tijd heb om te eten dus ik heb dan langzame eiwitten nodig

Kan je geen eitjes bakken de dag voordien, en dan tussen 2 bruine boterhammen poffen en je hebt een lekker en voedzaam ontbijt.
Tijdens de cut, doe ik dit met 5ei-eiwitten en 1ei, kloppen, bakken en dan tussen t'brood.

Kan je geen eitjes bakken de dag voordien, en dan tussen 2 bruine boterhammen poffen en je hebt een lekker en voedzaam ontbijt.
Tijdens de cut, doe ik dit met 5ei-eiwitten en 1ei, kloppen, bakken en dan tussen t'brood.

ja dat is een goed idee bedankt, doe ik dat in plaats van de kwark smorgens of de kipfilet de 2e maaltijd ?

Ook een goed idee myjector!

kzou die als eerste maaltijd nemen lil'

Wel probeer je kwark alsinds in de ochtend tot de middag te houden.
Probeer eigenlijk je carbs na de namiddag te vermijden.
Dus je kipfilet met groenten kan je s'middags of in de namiddag nemen.
Als ik cut , neem ik alle carbs tot 13u dan niks meer, behalve op KT dagen, dan neem ik nog dextrose post training voor herstel.
Dan kan je 1maal in de week een carb load doen, vb. in het weekend ivm cheetmeal enz, hou je het beter vol en vliegt het er direct uit

nieuwe update: kracht is erg achteruit gegaan en begon me ook wat zwakjes te voelen en erg leeg na de training, deze week ook begonnen met droog trainen met veel reps 12-14x met lichter gewichten waarbij ik 2 setjes achter mekaar doet met enkele seconden pauze en zo 3-4 reps, voelt goed aan en had spierpijn tot en met volgende dag.

Deze week heb ik maar 1 dag getrained want was helemaal op door het werken, ook heb ik deze week niet veel op me dieet gelet maar wel voor gezorgd dat ik onder de 3000 kcal zat, morgen weer maandag en weer vol tegenaan.

hoe komt het dat kracht achteruit ging?

wel beetje jammer dat je tijdens je kuur maar 1 keer hebt kunnen trainen deze week, en je dieet beetje verwaarloosd hebt,
volgende week weer knallen dan kerel! :)

hoe komt het dat kracht achteruit ging?

wel beetje jammer dat je tijdens je kuur maar 1 keer hebt kunnen trainen deze week, en je dieet beetje verwaarloosd hebt,
volgende week weer knallen dan kerel! :)

ik dnek door veel cardio en een lage carb dieet

Terug
Naar boven