XXL Nutrition

limewire

anno1981

Novice
Waardering
0
ik ben op zoek naar een download site of programma, wil namelijk film en muziek op een zo goed mogelijke manier downloaden (enkel voor eigen gebruik), iemand voorstellen van goeie site of goed programma ??

je titel zegt het al ;)

• Topic Starter Topic Starter
het is al denk ik 3tal jaar geleden dat ik me heb bezig gehouden met downloaden, dus limewire behoort nog steeds tot de betere ??

Limewire voor films.. nee, zit genoeg troep in
probeer is iets als een torrentprogramma, uTorrent bijv., die gebruik ik, heb evt ook nog een link voor je waarbij je 'm zo snel mogelijk kan laten downloaden. Kun je op sites als Mininova.org torrents uitzoeken, met zo veel mogelijk seeders en 'm dan vervolgens met je torrentprog. drownloaden ;)

op het gebied van films en albums zijn torrents het beste

je kan op lime wire ook gewoon torrents openen doe ik ook altijd

en dit is een goeie site [Link niet meer beschikbaar]

alvast bedankt gasten, zal ik es checken
die links zijn altijd welkom ;)

Voor muziek is Limewire relaxed, voor films zou ik gewoon torrents gebruiken.

van limewire word je pc wel een stuk trager

torrentbytes.net voor films en dan open ik ze gewoon in Limewire.

Limewire = gay, weet niet hoe vaak ik halve nummers binnen hebt gehaald, of dat m'n mediaplayer weer crashte van die mp3s.

Limewire = gay, weet niet hoe vaak ik halve nummers binnen hebt gehaald, of dat m'n mediaplayer weer crashte van die mp3s.

vandaag die limewire geinstalleerd en muziek gedownload maar kan nu die mp3´s nie afspelen, als ik op afspelen druk gaat ie naar internet en komt er een melding van mp3 blablabla uitvoeren of opslaan

wtf ???

wat gebruik je dan, die utorrent ???

vandaag die limewire geinstalleerd en muziek gedownload maar kan nu die mp3´s nie afspelen, als ik op afspelen druk gaat ie naar internet en komt er een melding van mp3 blablabla uitvoeren of opslaan

wtf ???

wat gebruik je dan, die utorrent ???
Ik gebruik uTorrent idd, goed programma.

Terug
Naar boven