AndroidHealthClinic

Linkerborst aanhechting.

Duja

Novice
Waardering
0
Ik heb sinds 3 weken last van mijn linkerborst aanhechting.
Nou heb ik niet echt een idee door welke oefening het komt.
Ik kreeg koorts ruim een maand terug, was daardoor een week tot anderhalf niet aan trainen toe gekomen.
Op de dag dat ik geveld werd door koorts deed ik nog mijn Borst, Rug, Triceps, Buik. Schema.
Borst was Bankdrukken, Chestpress en Dumbbel fly's.
Na het trainen voelde ik geen pijn in mijn borst, had alleen een barstende koppijn door de koorts.
Na de koorts had ik opeens last van mijn Linkerborst aanhechting, heb daarna ook niet meer met max gewichten getraind.
Vorige week was ik op vakantie en heb daar helemaal niks gedaan, de pijn leek weg te zijn. Afgelopen woensdag had ik weer borst getraind, wat leek op spierpijn is weer het zelfde, de pijn blijft terwijl ik niet last heb van de rechterborst.:S

Niet zwaar belasten en naar de dokter gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Heb gehoord van iemand van de sportschool, dat het ongeveer anderhalf maand duurt tot het weg is. Tot je pees is hersteld. Ik zou niet weten of dat helemaal waar is? Want dan lijkt mij doktersbezoek nergens voor nodig toch.

Ja het duurt heel lang voor pezen om te herstellen, dus 1.5 maanden zou goed kunnen. Dit kun je doen natuurlijk, maar dan weet je in principe niet zeker waar je aan toe bent. Misschien dat de dokter je wat meer zekerheid kan geven over hoe lang het gaat duren..

Terug
Naar boven