Fitness Seller

Live streams en spoilers Mayweather vs Pacquiao

je kan hem terug kijken als je op Piratebay ff een torrentje binnen sleept.

saai was het niet. ik bedoel jullie hadden het gevecht gewoon overschat, 2 jongens van 66 kg konden niet meer dan dit presteren.

voor de echte punches, knockouts etc moet je bij de heavyweights zitten.

Ik bedoel dat het gevecht teveel gehyped werd. Casuals zien 'best fight this century' online en denken gelijk dat er KO's gaan vallen en zo werd het in media ook weergeven, terwijl dat idd niet echt op gaat in deze klasse.

Na het Tyson tijdperk geen bokswedstrijd meer gezien en als vechtsportliefhebber mijn wekker ook niet gezet voor deze zogenaamde match van de eeuw.

Net even de rondjes afgekeken en precies wat ik had verwacht, boksen in deze gewichtsklasse is een veredelde vorm van tikkertje spelen. Denk dat het boksen alleen nog te redden is als ze lood in de handschoenen gaan legaliseren, dit kan toch niet tippen aan k-1 of een mma partij?

Nu moet ik zeggen dat de lagere gewichtsklasse in mma ook een kat en muis spelletje beginnen te worden, tijd om de regels weer wat aan te passen voor meer spektakel. 12 ronden naar die vervelende kop van Mayweather staren. hij heeft echt de juiste vechtsport gekozen, namelijk de enige waarbij je op deze manier klappen kan ontwijken. Zie hem gewoon klop krijgen van een kickbokser buiten de top 20 in, om het eerlijk te maken, een mma partij.

mja wat een hype om niets

Ik had liever een torrent kunnen downloaden achteraf, man o man, wat was het toch tergend om naar die stotterende gratis streams te kijken. Nooit weer. De UFC volg ik nu ook alweer een tijd en dat is vele malen leuker om naar te kijken, daar wordt tenminste gevochten alsof het leven op 't spel staat. Echte krijgers. En dat kijk ik gewoon zondag lekker relaxt in HD op mijn TV.

Maar over die teleurstellende bokswedstrijd... Mayweather was gewoon beter/slimmer, alweer. Check deze stats.

CEDn0qZUkAEEI9z.jpg

Topic heet "live streams en spoilers". Als je nog niets gezien had en het ook niet wilde zien had je dit heel makkelijk kunnen omzeilen. In beide gevallen heb je nl geen reden om dit topic aan te klikken toch?

gister heette het anders. Vanmorgen met mn slaapkop niet op gelet :P

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

mayweather die de hele tijd pacquiao vast hou als die naar binnen komt :roflol:

Is helaas gewoon niet mogelijk om op internet te gaan zonder spoilers tegen te komen zelfs op sites die normaal niet over sport en zeker niet over boksen reporten.
Ga toch maar de match kijken, tis wel balen met nu ik de uitslag al weet.

Wat een kutgevecht

Kun je dit gevecht niet meer terug vinden op internet?

Ik hoop dat dit niet tegen de regels in is?

als het wel zo is, sorry.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat dit niet tegen de regels in is?

als het wel zo is, sorry.

Ja helaas. Linkjes naar torrentsites zijn niet toegestaan ivm probs met Google, ik heb je post dan ook aangepast. Je zou wel kunnen vermelden in een post dat je een torrent link beschikbaar hebt voor geïnteresseerde en deze via pm door kan sturen.

Terug
Naar boven