Fitness Seller

Locatie belgenmeet?

Peiling Peiling Wat wordt het nu voor de locatie van de belgenmeet ?!!!

• Kust

Stemmen: 11 24,4%
  • Antwerpen

Stemmen: 8 17,8%
  • Maasmechelen

Stemmen: 5 11,1%
  • Bazel

Stemmen: 2 4,4%
  • Brussel

Stemmen: 0 0,0%
  • Limburg

Stemmen: 3 6,7%
  • Ik kom niet, maar wil toch ook in deze poll posten.

Stemmen: 16 35,6%

• Totaal stemmers
    45
30 JULI OOSTENDE :)

das neig man,een hele hoop bb'ers opt strand,wedden dat we 50m² voor ons alleen hebbe?

• Topic Starter Topic Starter
is net gebeurd corleone n°3.

omdat in bazel sterkste man wedstrijd is

ik verwacht dat alsnog iedereen voor MM kiest :D

mijn overtuigingskracht is enorm

dudes...wat is er nu beter dan de kust voor een stelletje spiersletten??

wat kun je in al die andere steden doen? ik weet anders nog iets leuk...een dagje aqualibi...

ironmike86 zei:
dudes...wat is er nu beter dan de kust voor een stelletje spiersletten??

wat kun je in al die andere steden doen? ik weet anders nog iets leuk...een dagje aqualibi...
word

niks te doen in maasmechelen dan een gangbang met koetje & akirac

maasmechelen is gewoon te gevaarlijk voor roxxe .
bangbroek :P
trouwens , ga jij op het strand liggen ? dan ga ik zeker niet mee , alle chicks wegjagen met je blubberbuikluchtmatras :kiss:

Stel dat de uitkomst de kust is, dan komt al de rest die voor een andere locatie gestemd heeft niet af?

De Belgen slaan alweer een mooi figuur op dit forum. Maasmechelen is voor mij ook meer dan 200km. Als er echt een compromis nodig is dan kies ik voor Antwerpen.

als de kust de uitkomst is zal ik er proberen te geraken .
maar het is gewoon zo debiel om voor de kust te kiezen omdat het er krioelt van het volk . alle terresjes zijn bezet en het strand ligt voller dan vol .

mag ik dan vragen aan iedereen die niet voor de kust kiest...wat er dan zo boeiend is in de andere steden? we gaan toch niet den toerist gaan uithange he...we gaan om te chillen en te zeveren over welke smaak whey shake nu de beste is...waar kan je dat beter dan met je neus ingewreven op het strand met een grote cola en een magnum in je handen op je stranddoek van pluto en mickey mouse...

koetje zei:
maar het is gewoon zo debiel om voor de kust te kiezen omdat het er krioelt van het volk . alle terresjes zijn bezet en het strand ligt voller dan vol .

Hangt ervan af hoe laat je er bent en wat voor weer het is. Het kan evenwel ppenstelen regenen. Ik ga trouwens niet op het strand liggen, precies een bende homo's zal dat zijn:D

koetje zei:
dan laten roxxe en ik wel een comboscheet, meteen 2 hectare [bevuild] strand voor ons eigen :p

en mensen, niet zeggen: "als de definitieve plaats dat word kom ik niet" is zo kinderachtig ;)

Jonko zei:
dan laten roxxe en ik wel een comboscheet, meteen 2 hectare [bevuild] strand voor ons eigen :p

en mensen, niet zeggen: "als de definitieve plaats dat word kom ik niet" is zo kinderachtig ;)

idd en ik zal helpen,nog een extra proteine shake met volle melke en wat omega 3-6-9 caps...de geur zal je kunne ruiken tot in limburg!

Terug
Naar boven