joey1986
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Goedemiddag hier mijn log,
Ben vanmiddag aan mijn kuur begonnen met 40 mg winstrol en de 1e spuit in the ass, deed gelukkig helemaal geen pijn!
Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1/10 500 mg test e elke week,
Week 1/3,6 winstrol 40 mg elke dag, ( dit omdat het alleen als kickstart is en ik het onnodig vind een nieuw doosje open te maken voor 3 extra dag zodat het 4 weken is)
Week 5/10 proviron op 50 mg elke dag
Week 1/11 hcg 2 X per week 500 iu daarvoor ga ik straks nog ff insuline spuitjes op de kop zien te tikken en steriel water.
Week 12/15 nolvadex 20 mg elke dag.
Woog vanochtend 87kg met 16 % vet.
Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in mijn kuur.
Mijn doel is lager in vetpercentage en droge massa pakken. Ik zal dan ook proberen niet echt veel boven onderhoud te gaan eten. En mijn verhoudingen op eiwitten 50% koolhydraten 40% en vet 20% gaan zitten.
Zoals ik al zei hou ik jullie op de hoogte!!
Ben vanmiddag aan mijn kuur begonnen met 40 mg winstrol en de 1e spuit in the ass, deed gelukkig helemaal geen pijn!

Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1/10 500 mg test e elke week,
Week 1/3,6 winstrol 40 mg elke dag, ( dit omdat het alleen als kickstart is en ik het onnodig vind een nieuw doosje open te maken voor 3 extra dag zodat het 4 weken is)
Week 5/10 proviron op 50 mg elke dag
Week 1/11 hcg 2 X per week 500 iu daarvoor ga ik straks nog ff insuline spuitjes op de kop zien te tikken en steriel water.
Week 12/15 nolvadex 20 mg elke dag.
Woog vanochtend 87kg met 16 % vet.
Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in mijn kuur.
Mijn doel is lager in vetpercentage en droge massa pakken. Ik zal dan ook proberen niet echt veel boven onderhoud te gaan eten. En mijn verhoudingen op eiwitten 50% koolhydraten 40% en vet 20% gaan zitten.
Zoals ik al zei hou ik jullie op de hoogte!!

Met de eerste kuur gewoon cleanbulk. Kans is groot dat je na je kuur droger lijkt omdat je veel spieren hebt gewonnen