Fitness Seller

log 1e kuur joey1986 winstrol, test e en proviron.

joey1986

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag hier mijn log,
Ben vanmiddag aan mijn kuur begonnen met 40 mg winstrol en de 1e spuit in the ass, deed gelukkig helemaal geen pijn! :D

Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1/10 500 mg test e elke week,
Week 1/3,6 winstrol 40 mg elke dag, ( dit omdat het alleen als kickstart is en ik het onnodig vind een nieuw doosje open te maken voor 3 extra dag zodat het 4 weken is)
Week 5/10 proviron op 50 mg elke dag

Week 1/11 hcg 2 X per week 500 iu daarvoor ga ik straks nog ff insuline spuitjes op de kop zien te tikken en steriel water.

Week 12/15 nolvadex 20 mg elke dag.

Woog vanochtend 87kg met 16 % vet.

Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in mijn kuur.
Mijn doel is lager in vetpercentage en droge massa pakken. Ik zal dan ook proberen niet echt veel boven onderhoud te gaan eten. En mijn verhoudingen op eiwitten 50% koolhydraten 40% en vet 20% gaan zitten.

Zoals ik al zei hou ik jullie op de hoogte!!

leuk, graag als je wilt, foto's plaatsen. maakt alles 10X zo interessant. en je voedingsschema en hoe je gaat trainen. succes

• Topic Starter Topic Starter
leuk, graag als je wilt, foto's plaatsen. maakt alles 10X zo interessant. en je voedingsschema en hoe je gaat trainen. succes

Voedingsschema volgt nog alleen zal iedere dag anders zijn omdat ik walg van tonijn uit blik en dat soort shit! Ga eten op 3500 kcal en daarvan zullen 50% eiwitten zijn 30% vet 20% kijk hoe ik hier op reageer voordat ik verhoog of verlaag.

Verder gebruik ik aan supplementen:
Omega 3,6 en 9, multivitamine, magnesium, vitamine B5 glucosamine en uiteraard eiwitshakes.

Zit te twijfelen ook nog creatine te pakken, wat vinden jullie houd wel extra vocht vast! Iemand verder nog toevoegingen of op of aanmerkingen??

Foto's heb ik gemaakt alleen weet niet hoe ik ze vanaf me tel op dbb zet, heb namelijk geen laptop ofzo!

Ik train 4 X per week, mijn spiergroepen
Maandag borst triceps, cardio 25 min
Dinsdag rug biceps, cardio 25 min
Woensdag buik en cardio 1 uur
Donderdag benen en cardio 25 min
Vrijdag schouders en supersets biceps met triceps.

Normaal trainde ik bij me andere spiergroepen ook weleens buik, zal dat u bijvoorbeeld op de maandag erbij doen en dan in het weekend een extra dag buik met een uur cardio net als op woensdag.
En mocht ik tijd en zin hebben, zal ik in de ochtend op een nuchtere maag ook nog een half uurtje cardio'en voor extra vetverbranding!

Hoop jullie hier wat mee kunnen.

GrtZzzzz Joey
Ben ff trainen.

Je kan foto's via telefoon ook toevoegen. Moet je even de app Tapatalk downloaden, en via tapatalk inloggen op dbb en kan je de foto's zo uploaden.

Anders naar jezelf mailen en via tinypic uploaden via pc, of op je werk als je daar wel pc hebt.

creatine lekker gebruiken na je kuur, vergroot misschien de kans om net dat beetje extra vast te houden.

Creatine zal weinig meerwaarde hebben tijdens je kuur imo.
Hoeveel Kcal boven/onder je onderhoud is die 3500Kcal verder? Juist voedingspatroon zal je kuur mijn inziens maken of kraken; zeker als je ietwat wil cutten.

Een juist voedingsschema bij een cutkuur als de jouwe gaat de provi mss ook overtollig maken, doch het zal je ook geen kwaad doen.:-)

Grtz en suc verder nog,

Creatine zal weinig meerwaarde hebben tijdens je kuur imo.
Hoeveel Kcal boven/onder je onderhoud is die 3500Kcal verder? Juist voedingspatroon zal je kuur mijn inziens maken of kraken; zeker als je ietwat wil cutten.

Een juist voedingsschema bij een cutkuur als de jouwe gaat de provi mss ook overtollig maken, doch het zal je ook geen kwaad doen.:-)

Grtz en suc verder nog,

3500 kcal is onderhoud zonder aas!
Zal foto's na me training proberen te uploaden.

Zonde van je kuur ouwe. Na je kuur ben je mss 2 kg zwaarder en 2 % minder vet. Sta je nog op 14 en zie je nog nauwelijks verschil. Zou gewoon de keuze maken om OF te cutten, OF te bulken. Dat hele recomp gedoe is onzin, zeker als je er niet de juiste AAS voor gebruikt imo.

Als ik jou was had ik eerst natty naar minder dan 12 % gecut om er dan een bulk in te gooien.

:suicide:

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Hcg moet een week langer btw

Zonde van je kuur ouwe. Na je kuur ben je mss 2 kg zwaarder en 2 % minder vet. Sta je nog op 14 en zie je nog nauwelijks verschil. Zou gewoon de keuze maken om OF te cutten, OF te bulken. Dat hele recomp gedoe is onzin, zeker als je er niet de juiste AAS voor gebruikt imo.

Als ik jou was had ik eerst natty naar minder dan 12 % gecut om er dan een bulk in te gooien.

Waarom kijk eerst wel ff hoe het gaat, kan altijd calorieën nog verhogen. Maar als ik dan paar 100 kcal boven gaat zitten dan gaat het wel aardig of moet ik gelijk 1000 meer?

Weet je wat het is, ik hoef geen vp van 5% te hebben ofzo. Zie heel veel logs van gasten die maar 3a4 kilo erbij pakken maar wel 7% omlaag, dus dan ben je toch alsnog meer aangekomen en een stuk omlaag in vp!?
Wat is volgens jou het beste dan?

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Hcg onderdrukt toch ook tenminste heb ik gehoord daarom tot na kuur. Of wat jij zegt moet het dus eigenlijk echt tot en met 1e week na kuur??

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Hcg onderdrukt toch ook tenminste heb ik gehoord daarom tot na kuur. Of wat jij zegt moet het dus eigenlijk echt tot en met 1e week na kuur??

Waarom kijk eerst wel ff hoe het gaat, kan altijd calorieën nog verhogen. Maar als ik dan paar 100 kcal boven gaat zitten dan gaat het wel aardig of moet ik gelijk 1000 meer?

Weet je wat het is, ik hoef geen vp van 5% te hebben ofzo. Zie heel veel logs van gasten die maar 3a4 kilo erbij pakken maar wel 7% omlaag, dus dan ben je toch alsnog meer aangekomen en een stuk omlaag in vp!?

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

wat is doel van je nakuur? en als je hebt gehoord dat HCG onder drukt wat is dan de periode daty je juist geen onderdrukking wilt hebben? graag gedaan.

Ja dat zijn de leuke logs. Wel apart, die gasten die dat 3 keer lukt hebben na die 3 kuren nog steeds een buttfysiek, denk je serieus dat het klopt wat ze zeggen?

Je 1e kuur moet je gewoon niet verprutsen met op of onder onderhoud eten. De gains van je 1e kuur zijn wss de beste gains ooit ( reken ik shit als GH, Slin, IGF enzo allemaal niet mee ). Als je dat gaat verknooien met een recomp ( wat ik sowieso onzin vind ) of een cut is het eeuwig zonde. Voor je 1e kuur zorg je dat je BF acceptabel is, 12 % of minder dus, om dan rustig te kunnen cleanbulken.

Ja dat zijn de leuke logs. Wel apart, die gasten die dat 3 keer lukt hebben na die 3 kuren nog steeds een buttfysiek, denk je serieus dat het klopt wat ze zeggen?

Je 1e kuur moet je gewoon niet verprutsen met op of onder onderhoud eten. De gains van je 1e kuur zijn wss de beste gains ooit ( reken ik shit als GH, Slin, IGF enzo allemaal niet mee ). Als je dat gaat verknooien met een recomp ( wat ik sowieso onzin vind ) of een cut is het eeuwig zonde. Voor je 1e kuur zorg je dat je BF acceptabel is, 12 % of minder dus, om dan rustig te kunnen cleanbulken.

Ja en ik heb ervoor gekozen daar niet op te wachten. De ene traint wat makkelijker droog dan de ander.
Maar goed allemaal onzin dus, ik ga goed. Eten, hard trainen en proberen te slapenn als een baby, zie wel waar het me brengt!!

Moet niet onderdrukken tijdens na kuur die hcg, dus laten lopen tot aan de na kuur en dan stoppen.

Tot en met de eerste week van de nakuur

Ja en ik heb ervoor gekozen daar niet op te wachten. De ene traint wat makkelijker droog dan de ander.
Maar goed allemaal onzin dus, ik ga goed. Eten, hard trainen en proberen te slapenn als een baby, zie wel waar het me brengt!!

Moet niet onderdrukken tijdens na kuur die hcg, dus laten lopen tot aan de na kuur en dan stoppen.

Bullshit. Maar goed, succes man.

uploadfromtaptalk1399977403151.jpg

uploadfromtaptalk1399977436257.jpg

ik vind persoonlijk dat je vetpercentage nog iets te hoog is om te kuren. En op de een of andere manier lijk je totaal niet in verhouding, kan aan de foto liggen ook :p Met de eerste kuur gewoon cleanbulk. Kans is groot dat je na je kuur droger lijkt omdat je veel spieren hebt gewonnen ;)

Terug
Naar boven