XXL Nutrition

log

Stel jezelf even de vraag: "Zou jesaja geinteresseerd zijn in mn massa en/of vet% stats?". En geef daarna even antwoord op de vraag 'wat zijn je stats nu?'.

• Topic Starter Topic Starter
Stel jezelf even de vraag: "Zou jesaja geinteresseerd zijn in mn massa en/of vet% stats?". En geef daarna even antwoord op de vraag 'wat zijn je stats nu?'.

Maar we zijn hier in bodybuilding land he ;)

Fullsquat (tijd lang geen 1rm gedaan maar zit zo rond de 120) En is dan ook echt full

Deadlift ga ik morgen (mits ik op tijd nieuwe magnesium heb) 180 proberen. staat nu op 170 maar heb goed vertrouwen erin dat het lukt

Bench = 85

Meer info nodig? :)

Hmm nee dat was het wel.. je bent niet meer aan het oly liften? Je wilde daar toch mee beginnen?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm nee dat was het wel.. je bent niet meer aan het oly liften? Je wilde daar toch mee beginnen?

Niet echt qua sport, maar gewoon de oefeningen leren etc, maar mijn gym heeft geen bumperplates/liftingplatform en ik heb zelf nog gen gewichthefschoenen.

Ik doe af en toe power cleans (komen er met een paar weken weer bij), Maar dat is meer om speed in mijn deadlift te krijgen, wat aardig lukt :D

En die grote lifts op meer reps lukt gewoon nog niet ivm conditie en het nu ontbreken van magnesium bij deadlift.
Ik werk hard aan mijn conditie :)

Terug
Naar boven