chicken11
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Eindelijk dan toch een topic aangemaakt en meteen ook logboek. Vooral om mezelf te blijven motiveren en wat extra kennis te vergaren.
Ik ben ongeveer een jaar geleden met SS begonnen via een vriend van me, woog toendertijd nauwelijks 60kg bij 1.79. Ik ben nog steeds 1.79 maar nu rond de 70 KG dus best wel tevreden mee. Wil echter graag nog wat sterker/groter worden, dus beter op voeding/drinken/slapen letten. Ben echter wel een beetje op SS uitgekeken.
stats op het moment:
Lengte : 1.79
gewicht : 70 kg
BF : rond de 10%
1RPM
Squat: 105KG
DL : 130 KG
BP : 80 KG
Press: 62.5 KG
Wil door naar de 80 kg grens maar wil graag clean bulken, gaat dus denk ik wel een hele tijd duren voordat ik op dat gewicht zit.
Aangezien ik vrij veel sport, 2x per week 2u lang voetbal en ene vrij stressvolle baan heb (merk dat ik van stress heel makkelijk afval ?!) is mijn maintainance kcal/pd rond de 2600-2800 ( vind ik heel moeilijk inschatten). Mijn plan is dan ook om tussen de 3000-3400kcal pdag binnen te krijgen.
Mijn trainingschema wat ik nu wil gaan aanhouden ziet er zo uit:
MA:
- borst/rug/schouders
B press, narrow B press, wide pullups, flies , pressen en schrugs ( 3x 8 alles)
DI:
- Voetbal
WOE:
- Rust
DO:
- Voetbal
Vrij:
- Armen/onderrug
Curls, wrist curls,(romanian) deadlifts, narrow pullups ( 3x8 alles)
Zat:
- kuiten, bovenbenen
Powercleans , standing/sitting calf presses, front squats, leg presses (3x8)
Zon :
-Rust
Voedingschema:
Zoals gezegd probeer ik elke dag tussen de 3000-3400kcal binnen te krijgen, inde volgende verhoudingen: 34% proteine , 16% vet en 50% carbs. Elke 2 uur wat eten.
Ik wou op termijn ook foto's/video's (voor vorm/techniek) gaan toevoegen.
Als iemand nu al tips/advies kan geven zou dat top zijn!
gogogo
Ik ben ongeveer een jaar geleden met SS begonnen via een vriend van me, woog toendertijd nauwelijks 60kg bij 1.79. Ik ben nog steeds 1.79 maar nu rond de 70 KG dus best wel tevreden mee. Wil echter graag nog wat sterker/groter worden, dus beter op voeding/drinken/slapen letten. Ben echter wel een beetje op SS uitgekeken.
stats op het moment:
Lengte : 1.79
gewicht : 70 kg
BF : rond de 10%
1RPM
Squat: 105KG
DL : 130 KG
BP : 80 KG
Press: 62.5 KG
Wil door naar de 80 kg grens maar wil graag clean bulken, gaat dus denk ik wel een hele tijd duren voordat ik op dat gewicht zit.
Aangezien ik vrij veel sport, 2x per week 2u lang voetbal en ene vrij stressvolle baan heb (merk dat ik van stress heel makkelijk afval ?!) is mijn maintainance kcal/pd rond de 2600-2800 ( vind ik heel moeilijk inschatten). Mijn plan is dan ook om tussen de 3000-3400kcal pdag binnen te krijgen.
Mijn trainingschema wat ik nu wil gaan aanhouden ziet er zo uit:
MA:
- borst/rug/schouders
B press, narrow B press, wide pullups, flies , pressen en schrugs ( 3x 8 alles)
DI:
- Voetbal
WOE:
- Rust
DO:
- Voetbal
Vrij:
- Armen/onderrug
Curls, wrist curls,(romanian) deadlifts, narrow pullups ( 3x8 alles)
Zat:
- kuiten, bovenbenen
Powercleans , standing/sitting calf presses, front squats, leg presses (3x8)
Zon :
-Rust
Voedingschema:
Zoals gezegd probeer ik elke dag tussen de 3000-3400kcal binnen te krijgen, inde volgende verhoudingen: 34% proteine , 16% vet en 50% carbs. Elke 2 uur wat eten.
Ik wou op termijn ook foto's/video's (voor vorm/techniek) gaan toevoegen.
Als iemand nu al tips/advies kan geven zou dat top zijn!
gogogo