- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Nee man, wat Stefanovic zegt: minstens 1 gram vet / kg lichaamsgewicht. Vetten zijn goed

En ook nog eens lekker, wat wil je nog meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee man, wat Stefanovic zegt: minstens 1 gram vet / kg lichaamsgewicht. Vetten zijn goed

En ook nog eens lekker, wat wil je nog meer.
Nee, vetten worden gewoon gebruikt zolang je maar niet teveel kcal eet. Ideale macronutrienten bij 85kg?stageneert dat het cutten niet? Athans het lijkt me vertragend werken,
wat zijn de ideale cut waardes tijdens ab cycle? E/K/V VOLGENS jullie.....?

Nee, vetten worden gewoon gebruikt zolang je maar niet teveel kcal eet. Ideale macronutrienten bij 85kg?
255/155/85 lijkt me een mooie verhouding![]()
Verbaasd me niks op 800mgLijkt goed te gaan zo te zien. Nu al bijwerkingen van de tren? is dat niet nogal vroeg?Op dat vlak ken ik niet zo heel veel van tren
![]()

Ik ga de tweede week in.
Gisteren heb ik een refeed dag gehad, ofwel kh verijkt gegeten, boterhammen met pindakaas, bijna hele pot naar binnen gewerkt... verder de dag schoongegeten....
Kreeg het na 20 min wel enorm warm, mogelijk van de tren?
Verder slaap ik slecht in en ben ik na 4 uren slapen klaar wakker.
Je weet dat je tijdens refeed dag vet moet ontwijken inpv. het naar binnen werken?
Andere halve week geleden begonnen met m'n kuur.
Opvallend is dat mn aders langzaam al zichtbaar worden, dit duidt op een verlaging van het VP, en dat terwijl de weegschaal +1 aangeeft...
Verder zoals gezegd:
slecht slapen (respectievelijk 5 uren)
donkere urine
af en toe ineens warm
Allemaal naar mijn mening bijwerkingen van de tren, maar we gaan gewoon door met knallen!!
Een refeed lijkt vrij lekker en gemakkelijk. Het is alleen wel van belang dat er rekening wordt gehouden met een aantal valkuilen.
Zoals reeds beschreven kan glycerol onderdeel van vet vormen. Het heeft daarbij drie vetzuren nodig. Door het eten van vet komen er meer vetzuren in het bloed. Dit in combinatie met de grote hoeveelheden glycerol kan de vetopslag zeer groot worden. Om deze reden wordt aangeraden om tijdens een refeed de vetinname zeer laag te houden. De glycerol wordt op deze manier niet veresterd en kan later weer gewoon uit de vetcel stromen.