XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

• Topic Starter Topic Starter
they be fraudin up in here

in b4 iedereen foto van zijn haar toont.

hey jongens, wat vinden jullie van mijn kapsel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

seems legit

lekker ding (no homo)

Ik zie geen gaatjes voor oorbellen.. En die foto's zijn wel genomen in thuissituatie. Zou hij er niet gewoon op lijken?

Bij deze heb ik ook maar eens voor dit alpha male kapsel gekozen.

157kvad.jpg

ich bin nichts, mein volk ist alles !!!!

vv0qf.jpg

en zo kan het ook natuulijk

http://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34

he deed jij die live report bij Haren?

Die foto's van Silentio zijn gewoon legit.

goeie facial aesthetics gast... (no-homo)

Vind die kapsels waarbij de bakkebaarden zo overlopen in een baardje zoals hierboven vet, alleen moet je dan echt donker baardhaar hebben. Anders lijk je gelijk een zwerver...
Heb donkerbruin haar op mn knar, maar baardje is richting rood. Genetics zijn een b*ch. Komende zomer maar weer aan de melanotan. zwart haar ftw! :)

silentio lijkt op die gast van maroon 5

silentio alpha as **** lol

shit ik ben de enige hier zonder baardgroei heb ik het idee

feelsbatman

maar nice tommie

nice tom, wat voor gel gebruik je?

thnx brahs baardgroei heb ik idd niet te klagen over voor mijn 19e.
khoud de zijkant gewoon zelf kort met tondeuse op een paar mm

voor gel gebruik ik gewoon die standaard gele super goedkope gel en daarna haarlak in wat de glans/donkerheid vasthoudt. IMO veel beter dan andere duurdere gels waarbij je of witte shit in je haar krijgt of dat het zo hard word dat je haar bijna afbreekt.

thnx brahs baardgroei heb ik idd niet te klagen over voor mijn 19e.
khoud de zijkant gewoon zelf kort met tondeuse op een paar mm

voor gel gebruik ik gewoon die standaard gele super goedkope gel en daarna haarlak in wat de glans/donkerheid vasthoudt. IMO veel beter dan andere duurdere gels waarbij je of witte shit in je haar krijgt of dat het zo hard word dat je haar bijna afbreekt.

lol srs bra? ik heb ook keer geprobeerd, maar lukt me voor geen meter haha. Doe je de zijkanten en achterkant op dezelfde lengte? En hoe doe je overloop naar boven toe dan? Ik heb geen zin om om de 2 weken 15euro te dokken :roflol:

Ik gebruik nu van die matterende paste, werkt wel goed opzich alleen heb moeite om echt goed strak te houden

lol srs bra? ik heb ook keer geprobeerd, maar lukt me voor geen meter haha. Doe je de zijkanten en achterkant op dezelfde lengte? En hoe doe je overloop naar boven toe dan? Ik heb geen zin om om de 2 weken 15euro te dokken :roflol:

Doe geen overloop naar boven toe man. Vind het zelf juist vet als je echt zo een lijn hebt van super kort naar langer zeg maar. Dus gewoon zijkant op standje 2 milimeteren tot je grens van je lange haar boven. Achterkant doe ik op standje 3 milimeteren maar kun je ook goed zelfde lengte als zijkant doen wat je wilt.

Alleen als je net uit de douche komt zie je er echt uit als een nazi srs:P
En ook als ik wakker word in de ochtend ziet t er niet uit met de zijkanten zo kort en bovenop dan zo een dot haar zonder gel

Terug
Naar boven