MuscleMeat

lol @ misc kapsels

U jelly?

reported

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 21:11 ----------

Doe geen overloop naar boven toe man. Vind het zelf juist vet als je echt zo een lijn hebt van super kort naar langer zeg maar. Dus gewoon zijkant op standje 2 milimeteren tot je grens van je lange haar boven. Achterkant doe ik op standje 3 milimeteren maar kun je ook goed zelfde lengte als zijkant doen wat je wilt.

Alleen als je net uit de douche komt zie je er echt uit als een nazi srs:P
En ook als ik wakker word in de ochtend ziet t er niet uit met de zijkanten zo kort en bovenop dan zo een dot haar zonder gel

Nice! Binnenkort proberen. Je bent wel handig zeg met een tondeuse. Ik maak altijd de raarste manoeuvres om te trimmen, maar dan nog faal ik haha
trouwens aan de kant waar je haar naar toe wijst knip je dat? anders steekt dat toch maar wat uit?

Laatst bewerkt:
Doe geen overloop naar boven toe man. Vind het zelf juist vet als je echt zo een lijn hebt van super kort naar langer zeg maar. Dus gewoon zijkant op standje 2 milimeteren tot je grens van je lange haar boven. Achterkant doe ik op standje 3 milimeteren maar kun je ook goed zelfde lengte als zijkant doen wat je wilt.

Alleen als je net uit de douche komt zie je er echt uit als een nazi srs:P
En ook als ik wakker word in de ochtend ziet t er niet uit met de zijkanten zo kort en bovenop dan zo een dot haar zonder gel

Dat dare ochtend kapsel hahaha. Kreeg het vanochtend nog van een chick te horen:roflol:.

Wat voor tondeuse heb je? Heb er zelf ook maar met een uitschuif stuk, dus vertrouw het niet echt om daarmee mn zijkanten te doen. Doe je je achterkant ook zelf of laat je die door iemand doen?

• Topic Starter Topic Starter
lol jezelf scheren (kapsel) durf ik echt niet

Dat dare ochtend kapsel hahaha. Kreeg het vanochtend nog van een chick te horen:roflol:.

Wat voor tondeuse heb je? Heb er zelf ook maar met een uitschuif stuk, dus vertrouw het niet echt om daarmee mn zijkanten te doen. Doe je je achterkant ook zelf of laat je die door iemand doen?

haha ja k*t is dat he.

ik heb ook zo een uitschuifstuk t is eigenlijk een baardtrimmer redelijk klein dingetje. Maar zolang je het gewoon echt bijhoud, dus laten we zeggen elke 4-5 dagen ff met dezelfde stand erover heen dan kun je ook niet echt happen krijgen. Als je het weer redelijk langer laat groeien en dan met de tondeuse gaat dan is het wat meer tricky denk om happen te krijgen. Achterkant doe ik ook zelf en vraag dan daarna ff me moeder te laten checken of het netjes is!

haha ja k*t is dat he.

ik heb ook zo een uitschuifstuk t is eigenlijk een baardtrimmer redelijk klein dingetje. Maar zolang je het gewoon echt bijhoud, dus laten we zeggen elke 4-5 dagen ff met dezelfde stand erover heen dan kun je ook niet echt happen krijgen. Als je het weer redelijk langer laat groeien en dan met de tondeuse gaat dan is het wat meer tricky denk om happen te krijgen. Achterkant doe ik ook zelf en vraag dan daarna ff me moeder te laten checken of het netjes is!

Mmm. Misschien maar eens proberen dan. Als ik faal gewoon direct door na de kapper haha

Silentio pics zijn van voormalig lid 'Blackadder', ik heb die gast in mijn facebook. Komen wel eens van die photoshoots voorbij van hem.

Laatst bewerkt:
tumblr_lt2t0aov6O1qe2rjy.gif

Maar ik kan blackadder niet terug vinden in de ledenlijst dus misschien heeft hij zijn naam veranderd naar Silentio?

Naam veranderen kan alleen als elite toch

wtf traint hier niemand ofzo? Tommie eet je wel genoeg?

MiscerHaircut.jpg

:roflol:

Bishes mirin my semi-ss haircut.

Maar ik heb de ene dag een beetje krullen en dan weer heel erg stijl haar dus zit elke dag anders.
Chicks geilde sws altijd al op mijn haar ook toen ik JB kapsel had.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 18:05 ----------

shit ik ben de enige hier zonder baardgroei heb ik het idee

feelsbatman

maar nice tommie

Ik heb ook geen baardgroei, iknowyourfeel.jpg

Gewoon wax gebruiken, kun je de hele dag gewoon fixen en niet zoals bij gel dat als je één keer windvlaag krijgt tegen je haarrichting in dat alle gel verdoet is.

Myy variation
2ntd7no.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mirin.

Volgende week weer naar de kapper voor stage 3/3 van mn SS Cut

Tis nu lang genoeg bovenop, straks lekker kort weer zijkant en haar uitdunnen en dan yeaaaaaaaaaaaaa

Volgende week weer naar de kapper voor stage 3/3 van mn SS Cut

Tis nu lang genoeg bovenop, straks lekker kort weer zijkant en haar uitdunnen en dan yeaaaaaaaaaaaaa

+ streep aan de zijkant?

pics volgende week of anders neg !

love you bro (no homo)

Terug
Naar boven