Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe geen overloop naar boven toe man. Vind het zelf juist vet als je echt zo een lijn hebt van super kort naar langer zeg maar. Dus gewoon zijkant op standje 2 milimeteren tot je grens van je lange haar boven. Achterkant doe ik op standje 3 milimeteren maar kun je ook goed zelfde lengte als zijkant doen wat je wilt.
Alleen als je net uit de douche komt zie je er echt uit als een nazi srs
En ook als ik wakker word in de ochtend ziet t er niet uit met de zijkanten zo kort en bovenop dan zo een dot haar zonder gel
Doe geen overloop naar boven toe man. Vind het zelf juist vet als je echt zo een lijn hebt van super kort naar langer zeg maar. Dus gewoon zijkant op standje 2 milimeteren tot je grens van je lange haar boven. Achterkant doe ik op standje 3 milimeteren maar kun je ook goed zelfde lengte als zijkant doen wat je wilt.
Alleen als je net uit de douche komt zie je er echt uit als een nazi srs
En ook als ik wakker word in de ochtend ziet t er niet uit met de zijkanten zo kort en bovenop dan zo een dot haar zonder gel
.Dat dare ochtend kapsel hahaha. Kreeg het vanochtend nog van een chick te horen.
Wat voor tondeuse heb je? Heb er zelf ook maar met een uitschuif stuk, dus vertrouw het niet echt om daarmee mn zijkanten te doen. Doe je je achterkant ook zelf of laat je die door iemand doen?
haha ja k*t is dat he.
ik heb ook zo een uitschuifstuk t is eigenlijk een baardtrimmer redelijk klein dingetje. Maar zolang je het gewoon echt bijhoud, dus laten we zeggen elke 4-5 dagen ff met dezelfde stand erover heen dan kun je ook niet echt happen krijgen. Als je het weer redelijk langer laat groeien en dan met de tondeuse gaat dan is het wat meer tricky denk om happen te krijgen. Achterkant doe ik ook zelf en vraag dan daarna ff me moeder te laten checken of het netjes is!
Maar ik kan blackadder niet terug vinden in de ledenlijst dus misschien heeft hij zijn naam veranderd naar Silentio?
ja man. Jij ook?wtf traint hier niemand ofzo? Tommie eet je wel genoeg?
shit ik ben de enige hier zonder baardgroei heb ik het idee
feelsbatman
maar nice tommie
Volgende week weer naar de kapper voor stage 3/3 van mn SS Cut
Tis nu lang genoeg bovenop, straks lekker kort weer zijkant en haar uitdunnen en dan yeaaaaaaaaaaaaa