AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

Hahaha zo grappig dat je er ook nog kwaad om word ook.

Maar dus hoe je je op een forum gedraagt ben je ook in RL?
Dan moet jij wel echt een mong**l zijn:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 02:41 ----------

Chinees meisje, meer zeg ik niet.

:trollface:

Kan iemand zijn facebook vinden? kunnen we foto's van zijn irl vriendinnetjes vol cummen.
rel?:o

Tommetje is aan het neggen, pua style

[Link niet meer beschikbaar]

Dan is dit precies de wax die je zoekt! Ruikt ook nog eens heel lekker
is dit officiele gel? Ik kan namenlijk iemand die deze gewoon binnen zijn bedrijf maakt, zijn wel replica's

soon_meme_collection_640_01.jpg

is dit officiele gel? Ik kan namenlijk iemand die deze gewoon binnen zijn bedrijf maakt, zijn wel replica's

soon_meme_collection_640_01.jpg

Ik koop het altijd in een kapperszaak ergens in Schiedam. Ik had er nooit eerder van gehoord, maar het is echt de beste gel/wax die ik ooit gehad heb. Op vochtig haar inbrengen, de hele dag blijf je een beetje die wet look houden zonder overdreven te glimmen. En zeker als de kam er doorheen haalt krijg je precies dat SS kapsel effect.

Ik koop het altijd in een kapperszaak ergens in Schiedam. Ik had er nooit eerder van gehoord, maar het is echt de beste gel/wax die ik ooit gehad heb. Op vochtig haar inbrengen, de hele dag blijf je een beetje die wet look houden zonder overdreven te glimmen. En zeker als de kam er doorheen haalt krijg je precies dat SS kapsel effect.
kun je het ergens online bestellen?
nvm al gevonden :p

Laatst bewerkt:
Mensen ervaring met onderstaand kapsel? Hoe zit de achterkant, ook gewoon kort? Wil het misschien zo laten knippen, alleen ben een beetje bang dat ik niet dik genoeg haar heb. Dan blijft het niet met wax overeind staan:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja das super bruut. Achterkant is ook sowieso gewoon kort ja.

Maar denk dat dit heeeeeel moeilijk is om zelf bij jezelf te doen en je moet er echt het goede haartype voor hebben. Zal me ook niet verbazen als voor die foto zijn haar ook gestyled is etc.

Mensen ervaring met onderstaand kapsel? Hoe zit de achterkant, ook gewoon kort? Wil het misschien zo laten knippen, alleen ben een beetje bang dat ik niet dik genoeg haar heb. Dan blijft het niet met wax overeind staan:o

Zo heb ik het, soms een SS look, soms één als deze

Krijg je echt nooit op die manier, tenzij je veels te veel product in je haar smeert en dat ziet er ook weer niet uit.

dat haar is binnen 2 min gedaan met een goede wax

Pic?:D
Veel werk 's ochtends? Wax of gel? Welke?
Vind het zelf niet zoveel werk, heb dan ook best goed haar voor verschillende stylen, ik maak het in het begin een beetje nat met lauw water, en smeer er daarna wax in, geen gel, voor mij is dit voldoende, bij anderen mag je er nog wel eens haarspray erbij doen om het stevig te houden

Krijg je echt nooit op die manier, tenzij je veels te veel product in je haar smeert en dat ziet er ook weer niet uit.

Mijn kapster krijg dat toch zo gedaan bij mij ...

Die gebruikt eerst iets olie-waterachtig wat die in mijn haar wrijft en dan gebruikt die een beetje jel.

Vind het zelf niet zoveel werk, heb dan ook best goed haar voor verschillende stylen, ik maak het in het begin een beetje nat met lauw water, en smeer er daarna wax in, geen gel, voor mij is dit voldoende, bij anderen mag je er nog wel eens haarspray erbij doen om het stevig te houden

Oke. Nou ik hoef m'n haar niet een beetje nat te maken, dan valt het als een baksteen naar beneden:o
Maar ik ga het gewoon doen, ik zie wel wat er uit komt!

Zo smooth als op die foto ga je het nooit krijgen. Heel simpel, als je op de fiets stapt en het waait flink gaat het nooit zo blijven zitten. 's Ochtends voor de spiegel moet het wel lukken. Dit is ook een beetje de haarstijl die ik wil hebben, maar als het zo lang wordt gaat het bij mij automatisch een beetje naar de zijkant vallen. Wil je het zo hebben moet je sowieso haarlak erin doen.

Zo smooth als op die foto ga je het nooit krijgen. Heel simpel, als je op de fiets stapt en het waait flink gaat het nooit zo blijven zitten. 's Ochtends voor de spiegel moet het wel lukken. Dit is ook een beetje de haarstijl die ik wil hebben, maar als het zo lang wordt gaat het bij mij automatisch een beetje naar de zijkant vallen. Wil je het zo hebben moet je sowieso haarlak erin doen.

Ik zag op een pic eerder in dit topic dat je ook zoiets hebt, gebruik je gel of wax? Ik verwacht ook niet dat het zo mooi wordt als op de foto, maar zoiets moet het worden. Zeker met geschoren zijkanten. En haarlak spuit ik sowieso altijd al over m' n haren heen:p

snap nie dat jij altijd overal zo negatief bent. sowieso IRL echt een tyfusventje. echt problemen heb jij volgens mij

en ik ben echt niet de enige die dat vind

Vind ik niet, maar jij loopt srs in elk topic alleen maar te haten en je hebt nog nooit ergens een bijdrage aan een topic geleverd.

strong this

eventueel eerst omhoog föhnen tot het goed droog is en dan met een harde wax omhoog stylen. Dan blijft het nog redelijk zitten maar als het waait buiten ben je de lul.

Terug
Naar boven