XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Begon met nazi haircut, vind het wel vet zo

Maar dit zakt nu naar een paar uur in dus van de week toch maar weer langs de barbershop.

the ****

levert wel een 10/10 pic in dit topic

Was nog niet klaar, en ik had mijn foto al een keer geplaatst toen ik net mijn nazi haircut had.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 23:36 ----------

Gast je gaat in op een reactie van een week geleden die niet eens aan jou gericht was, donder op.

Gast, je zit in verkeerde topic denk ik om op mij te gaan flamen.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 23:37 ----------

Gast je gaat in op een reactie van een week geleden die niet eens aan jou gericht was, donder op.

Daarbij spreekt Thomiie namens iedereen dus mag ik erop in gaan. Jouw opmerking is echter totaal van geen waarde.

Ik zag op een pic eerder in dit topic dat je ook zoiets hebt, gebruik je gel of wax? Ik verwacht ook niet dat het zo mooi wordt als op de foto, maar zoiets moet het worden. Zeker met geschoren zijkanten. En haarlak spuit ik sowieso altijd al over m' n haren heen:p

Sowieso wax. Ik heb niet zo'n heel dik haar, dus als ik gel erin gooi ga ik nooit die volle look krigjen. Echt een shitload aan wax al uitgeprobeerd, heb momenteel deze: http://www.haarcentrum.nl/schwarzkopf-taft-styling-power-wax/
Die bevalt tot nu toe het beste, kan je gewoon halen bij kruidvat voor 5 euro. Deze wax is eigenlijk een soort gel, maar dan in wax vorm. Voordeel is dat je haar gewoon echt stevig overeind blijft staan en dat je het door de dag heen kan blijven restylen. Denk als je hier haarlak bij gooit je opzich wel een steady kapsel hebt wat redelijk wat kan hebben qua weersomstandigheden.

Mensen ervaring met onderstaand kapsel? Hoe zit de achterkant, ook gewoon kort? Wil het misschien zo laten knippen, alleen ben een beetje bang dat ik niet dik genoeg haar heb. Dan blijft het niet met wax overeind staan:o

Zo smooth als op die foto ga je het nooit krijgen. Heel simpel, als je op de fiets stapt en het waait flink gaat het nooit zo blijven zitten. 's Ochtends voor de spiegel moet het wel lukken. Dit is ook een beetje de haarstijl die ik wil hebben, maar als het zo lang wordt gaat het bij mij automatisch een beetje naar de zijkant vallen. Wil je het zo hebben moet je sowieso haarlak erin doen.

Haarlak for real? Heb kapsel voor dit maar veeg vaak beetje schuin omdat het gewoon niet blijft staan, bovenop te lang. Wat voor haarlak moet je hebben dan? Nog nooit gehaald...

Haarlak for real? Heb kapsel voor dit maar veeg vaak beetje schuin omdat het gewoon niet blijft staan, bovenop te lang. Wat voor haarlak moet je hebben dan? Nog nooit gehaald...

Precies hetzelfde hier bro. Geen idee, zelf nog nooit haarlak gebruikt; maar de kapper doet dit altijd bij me als ik daar vandaan kom en dan zit het gewoon voor 6 uur echt 10/10.

Gebruik voor de echt crappy dagen ook wel eens haarlak van mn moeder.
Always does the trick.
Ben alleen bang dat de intense geur van de haarlak mn geheim zou kunnen revealen (srs)

Btw, heb deze wax vorige keer bij mn kapper gekkregen, echt goed!

Bed Head wax for men

tigi-bed-head-for-men-matte-separation-wax-75-g.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Roth
Gebruik altijd haarlak

185433_1_Junior_Hairspray_Mega_Sterk.jpg

deze shit is hard

Die wax van Axe die sinds een paar maandjes te kopen is is echt het beste spul dat ik ooit gebruikt heb.
Heb zo'n beetje alles uitgeprobeerd wat er bij de Jumbo in het rek staat.
Maar dat is meer voor een warrig kapsel, voor mijn nazi look gebruik ik de gel van de Aldi, super chill spul.

Deze moet je hebben, is echt megasterk en kun je bij de kruidvat halen.

Vind ik niet, maar jij loopt srs in elk topic alleen maar te haten en je hebt nog nooit ergens een bijdrage aan een topic geleverd.

Ik loop nooit uit mezelf te haten reageer alleen op haters. en zoals Guess zegt ik heb genoeg fotos in dit topic geplaatst dus je het slaat niet echt ergens op wat je zegt..

ontopic: deze week weer eens naar de kapper. Bovenkant kan ik namelijk niet zelf bijhouden + de turk waar ik ga doet altijd fakking nice nek en bakkebaarden en baard bijsnijden. en dat voor 12.50€!

bij mij werkt de Shaper van de Hema altijd goed...2,50 euro

Dit is dus helemaal geen SS-cut bro

""Begon met nazi haircut, vind het wel vet zo""

Als je logisch nadenkt had ik dus eerst SS-cut heb het toen laten groeien en nu als ik er wax in doe ziet het er zo uit.

Kun je überhaupt wel nadenken, stuk steen.

Als je logisch nadenkt had ik dus eerst SS-cut heb het toen laten groeien en nu als ik er wax in doe ziet het er zo uit.

Gast, ga ergens anders ragen.
SS-cut heb je nooit gehad phaggot, dan moet je de zijkant kort hebben.

Pls go

sTiiWaZz pls go

Hoe is dit een SS-cut? Dit is gewoon een lelijke scheiding met krullen.

Terug
Naar boven