sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik niet, maar jij loopt srs in elk topic alleen maar te haten en je hebt nog nooit ergens een bijdrage aan een topic geleverd.
Gast je gaat in op een reactie van een week geleden die niet eens aan jou gericht was, donder op.
Gast je gaat in op een reactie van een week geleden die niet eens aan jou gericht was, donder op.
Ik zag op een pic eerder in dit topic dat je ook zoiets hebt, gebruik je gel of wax? Ik verwacht ook niet dat het zo mooi wordt als op de foto, maar zoiets moet het worden. Zeker met geschoren zijkanten. En haarlak spuit ik sowieso altijd al over m' n haren heen![]()
Mensen ervaring met onderstaand kapsel? Hoe zit de achterkant, ook gewoon kort? Wil het misschien zo laten knippen, alleen ben een beetje bang dat ik niet dik genoeg haar heb. Dan blijft het niet met wax overeind staan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo smooth als op die foto ga je het nooit krijgen. Heel simpel, als je op de fiets stapt en het waait flink gaat het nooit zo blijven zitten. 's Ochtends voor de spiegel moet het wel lukken. Dit is ook een beetje de haarstijl die ik wil hebben, maar als het zo lang wordt gaat het bij mij automatisch een beetje naar de zijkant vallen. Wil je het zo hebben moet je sowieso haarlak erin doen.
Haarlak for real? Heb kapsel voor dit maar veeg vaak beetje schuin omdat het gewoon niet blijft staan, bovenop te lang. Wat voor haarlak moet je hebben dan? Nog nooit gehaald...
Haarlak for real? Heb kapsel voor dit maar veeg vaak beetje schuin omdat het gewoon niet blijft staan, bovenop te lang. Wat voor haarlak moet je hebben dan? Nog nooit gehaald...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Begon met nazi haircut, vind het wel vet zo
Maar dit zakt nu naar een paar uur in dus van de week toch maar weer langs de barbershop.
Vind ik niet, maar jij loopt srs in elk topic alleen maar te haten en je hebt nog nooit ergens een bijdrage aan een topic geleverd.
""Begon met nazi haircut, vind het wel vet zo""
Als je logisch nadenkt had ik dus eerst SS-cut heb het toen laten groeien en nu als ik er wax in doe ziet het er zo uit.
Kun je überhaupt wel nadenken, stuk steen.
""Begon met nazi haircut, vind het wel vet zo""
Als je logisch nadenkt had ik dus eerst SS-cut heb het toen laten groeien en nu als ik er wax in doe ziet het er zo uit.
Kun je überhaupt wel nadenken, stuk steen.