AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

Zo'n kapsel van Ralph Fiennes uit Schindler's List vind ik persoonlijk prachtig.

Vind dat kapsel op foto 1 ook mooi. Maar die imitatie is barslecht :roflol:

volgende dbb meet allemaal ss cut!
in mijn tiener jaren vond ik ze ook al gaaf. Ken ze eigenlijk meer van oude films dan de SS. Heb het nooit gehad, is mijn haar veel te dik voor.

Die eerste pic is ook niet opgeschoren, tenzij stand 20 tondeuse. ****ing lang. Daarnaast is opgeschoren haar voor Marokkanen. Gefeliciteerd, je bent een mocro.

de haircuts in die twee pics zijn bijna zelfde hoor. Is gewoon beide op en een lage stand tot iets boven de oren opgeschoren (niet helemaal kaal) en de helft erboven is ook weer opgeschoren alleen nog langer met tussen in vloeiende overgang.

zelfs die van brad pitt is met de tondeuze gedaan. De zijkanden kan je never nooit recht afknippen.

• Topic Starter Topic Starter
ssopenerpg21a.jpg

michaelpitthairstyle.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_m7wt1laweX1rnaj9bo1_1280.jpg

mirin hard

Toch wel weer een mooi voorbeeld dat stijlen en mode altijd weer terugkomen. Tijd geleden was lang haar toch in dacht ik, daarvoor had je dat halve hanekam kapsel, nu weer dit. Het volgende is misschien eens helemaal kaal?

• Topic Starter Topic Starter
Net geprobeerd met veel water en beetje gel, gewoon zijkanten hard naar achter duwen. Vind het wel ok staan, morgen kapper awyea

2e plaatje, exact the same haircut as me. Kan alleen de andere kant niet zien.
Ik heb geen scheiding zoals die dikz*k bij de onderste 3 fotos.
Het is zegmaar tot de " scheiding " opgeschoren en me haren vallen allemaal naar rechts.
Wist totaal niet dat dit een SS kapsel is btw.

Lul niet zo slap en laat mocros er ff buiten, de eerste twee pics zijn opgeschoren.
Is een standaard jaren 40/50 kapsel in US hadden ook veel mensen dit.

Je moet niet meteen gaan janken omdat je Brad pic niet overeen komt

Jij moet geen onzin uitslaan. Die pic die ik postte komt prima overeen met de eerste foto. De tweede heeft inderdaad korter haar aan de zijkant.

ik kan me bijna geen enkel kapsel veroorloven vanwege mijn enorme voorhoofd. feelsbadman

Jij moet geen onzin uitslaan. Die pic die ik postte komt prima overeen met de eerste foto. De tweede heeft inderdaad korter haar aan de zijkant.

Jij bent de enige die onzin uitslaat.
Die pic die JIJ poste komt NIET overeen met de eerste foto.
Haar is veel langer aan de zijkanten bij Brad.
Die eerste foto is gemillimeterd rond de oren en zeker korter dan Brad.

Accepteer het gewoon en wees geen nagemaakte.

Jij bent de enige die onzin uitslaat.
Die pic die JIJ poste komt NIET overeen met de eerste foto.
Haar is veel langer aan de zijkanten bij Brad.
Die eerste foto is gemillimeterd rond de oren en zeker korter dan Brad.

Accepteer het gewoon en wees geen nagemaakte.

:orly:

brad-pitt-inglorious-basterds-trailer.jpg

Probeer het anders nog een keer.

Heb zeikant / achterkant 6mm. Bovenop gok ik zo'n 2cm. Als ik dat gewoon naar de zijkant zet met een kammetje (bovenop) lijkt het er wel veel op en stond me trouwens best goed.

Inb4 pics.

Terug
Naar boven