AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

Altijd al stekels gehad en zal ook altijd zo blijven;)

7 mm :heart:

niet de kaal look en je hoeft er geen **** aan te doen (:

Bij mij op school loopt er ook een met dit kapsel, staat hem best goed imo

DennisWolf-MD-Bernal-137.jpg

ik ben een proud sshaircut drager, wist alleen niet dat dit de benaming was :rolleyes:

In. Laat zelf denk ik me haar bovenop groeien en de zijkanten kort houden oid.

Heb wel dik haar dus de meeste haircuts zijn moeilijk te shapen voor mij, of ik moet behangplaksel-gel hebben.

Ik zou dit kapsel wel nog eens willen proberen, enkel heb ik super 'wild' haar :p springt zowiezo terug recht, moet zelfs nu al met een haardroger werken als ik wil dat het enigzins blijft liggen. Iemand tips?

En op welke lengte's zou het moeten gesneden worden +- voor dit kapsel? :)

Ben je hier zelf ook geweest? Ziet er wel erg nice uit, zit er aan te denken om hier langs te gaan.

Nemen jullie pics mee als voorbeeld voor kapper of hoe leggen jullie het uit wat jullie willen bij kapper? In het verleden riep ik altijd, doe er maar wat af :P

best dat je een foto meeneemt , je kan het altijd proberen te vertellen maar zonder iets visueel is het ook voor een kapper moeilijk te verstaan hoe jij exact wilt dat het eruit moet zien.

Je kapper kan dan eigenlijk ook direct beoordelen of je type van haar goed is voor dat model en eventueel of het je zou staan of niet (no homo)

best dat je een foto meeneemt , je kan het altijd proberen te vertellen maar zonder iets visueel is het ook voor een kapper moeilijk te verstaan hoe jij exact wilt dat het eruit moet zien.

Je kapper kan dan eigenlijk ook direct beoordelen of je type van haar goed is voor dat model en eventueel of het je zou staan of niet (no homo)

Als goed is, is de kapper wel homo

lol, kreeg toevallig op mn werk vandaag te horen dat ik een hitlerjugend kapsel had en na googlen kwam ik bij dit topic uit haha.

Shit is hard, als je twijfelt; sowieso doen. Als je een beetje facial aesthetics hebt gaat dit je echt goed doen. Heb het nu vijf weken, na 4 weken bovenop weer laten knippen. Zijkanten en achterkant gewoon elke week of om de twee door iemand laten doen met de tondeuse. Afhankelijk van je kop standje 2 of 3. Bitches be mirin. Had van het weekend op een festival zes chicks die door mn haar heen gingen omdat ze het zo lekker vonden:roflol:.

• Topic Starter Topic Starter
Lawd

Wat zeg je dan bij de kapper? of had je pics mee ofzo

Had pics mee

ik ga ook zoiets doen, boven moet alleen nog langer fuark

zijkanten zijn kort beetje een adam levine model tot nu toe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven