MuscleMeat

lol @ misc kapsels

Ik kwam van het weekend ook zo'n figuur tegen met nazi kapsel, zag er niet uit hele lichaam bruin van de zonnebank of cremepje. Veel gayer kon het eigenlijk niet.

Je klinkt alsof je zelf haar op je hoofd mist:o

lol ik heb een aardig bossie hoor, enige plek waar haar mist is dat kleine stukje onder me onderlip.

Of was jij dat die bezig was in je zwarte outfitje. Misschien is het een idee om voortaan met bovenlichaam oefeningen niet steeds door je knieen te zakken om te smokkelen.

lol ik heb een aardig bossie hoor, enige plek waar haar mist is dat kleine stukje onder me onderlip.

Of was jij dat die bezig was in je zwarte outfitje. Misschien is het een idee om voortaan met bovenlichaam oefeningen niet steeds door je knieen te zakken om te smokkelen.

Betrapt:(

Als je op de vorige pagina had gekeken had je gezien dat ik totaal niet bruin ben:mad:

voor mensen met zo'n nazikapsel, hebben jullie niet het idee dat bejaarden jullie "raar" aankijken?

in voordat mensen zeggen dat bejaarden dood moeten.

voor mensen met zo'n nazikapsel, hebben jullie niet het idee dat bejaarden jullie "raar" aankijken?

in voordat mensen zeggen dat bejaarden dood moeten.

Heb eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad en ik ken geen bejaarden.

Ik heb een poging gedaan de bovenkant te laten groeien, maar mijn haar krult te erg en ik heb een tweede kruin bij mijn voorhoofd. :mad:

Uit frustratie morgen maar weer een flink stuk eraf.

Jammer dat ik helemaal niks kan, teveel krullen denk ik. En heb een groot voorhoofd :(

Nice, ziet er wel wat voller uit jouw haar(misschien meer op lengte). Of je gebruikt ander soort gel ofzo?

(no homo)

(ok klein beetje dan)

gebruik soort van wax + spray, dan lijkt je haar ook voller dan dat je het met gewone gel naar achter doet

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 19:24 ----------

Vandaag laten knippen in deze stijl:

312ac5i.jpg

zal er morgen een foto van uploaden

Laatst bewerkt:
gebruik soort van wax + spray, dan lijkt je haar ook voller dan dat je het met gewone gel naar achter doet

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 19:24 ----------

Vandaag laten knippen in deze stijl:

312ac5i.jpg

zal er morgen een foto van uploaden

Ah, ik gebruik keiharde gel. anders blijft het sowieso niet zitten omdat het nog niet lang genoeg is:).

Nice ben benieuwd(no homo)

Ah, ik gebruik keiharde gel. anders blijft het sowieso niet zitten omdat het nog niet lang genoeg is:).

Nice ben benieuwd(no homo)

Probeer eens een lijmachtige gel... Zit een beetje tussen gel en wax in, is goed modelleerbaar en blijft uitstekend zitten heel de dag :)

Voorbeelden hiervan zijn;

Studio Line Remix
l'%20oreal%20studio%20line%20remix%20150ml%203.50.jpg

Axe Hold & Touch Utra Strong
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven