- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
oorgat

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:33 ----------
, dacht even een foto van mezelf te zien. Je hebt dezelfve vorm van voorhoofd en hairstetics
Pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, dacht even een foto van mezelf te zien. Je hebt dezelfve vorm van voorhoofd en hairstetics
Ik kwam van het weekend ook zo'n figuur tegen met nazi kapsel, zag er niet uit hele lichaam bruin van de zonnebank of cremepje. Veel gayer kon het eigenlijk niet.

lol ik heb een aardig bossie hoor, enige plek waar haar mist is dat kleine stukje onder me onderlip.
Of was jij dat die bezig was in je zwarte outfitje. Misschien is het een idee om voortaan met bovenlichaam oefeningen niet steeds door je knieen te zakken om te smokkelen.

voor mensen met zo'n nazikapsel, hebben jullie niet het idee dat bejaarden jullie "raar" aankijken?
in voordat mensen zeggen dat bejaarden dood moeten.
Heb eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad en ik ken geen bejaarden.

oorgat
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:33 ----------
Pics?

Dat doen ze met een zwarte spuitbus en een stukje karton.
Nice, ziet er wel wat voller uit jouw haar(misschien meer op lengte). Of je gebruikt ander soort gel ofzo?
(no homo)
(ok klein beetje dan)
gebruik soort van wax + spray, dan lijkt je haar ook voller dan dat je het met gewone gel naar achter doet
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 19:24 ----------
Vandaag laten knippen in deze stijl:
![]()
zal er morgen een foto van uploaden
.I feel youJammer dat ik helemaal niks kan, teveel krullen denk ik. En heb een groot voorhoofd![]()
Ah, ik gebruik keiharde gel. anders blijft het sowieso niet zitten omdat het nog niet lang genoeg is.
Nice ben benieuwd(no homo)