Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
vroeg je om dat streepje of kreeg je die er gratis bij?
Kreeg ik er gratis bij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vroeg je om dat streepje of kreeg je die er gratis bij?

Mensen met zo'n deukje in de kin hebben vaak leiding gevende kwaliteiten. Mensen gaan zich dan eerder onderdanig gedragen tegen over je als je een deukje in je kin hebt.
Mensen met zo'n deukje in de kin hebben vaak leiding gevende kwaliteiten. Mensen gaan zich dan eerder onderdanig gedragen tegen over je als je een deukje in je kin hebt.
zo erg is het gelukkig nog niet, had m'n hoofd ook wat gedraaid om de zijkant er beter op te krijgen, waardoor het extra groot lijktWo ist dein Fuhrer?Mensen met zo'n deukje in de kin hebben vaak leiding gevende kwaliteiten. Mensen gaan zich dan eerder onderdanig gedragen tegen over je als je een deukje in je kin hebt.
M'n eigen haar geknipt. Is een beste pruik vanaf gekomen, iedereen is verbaasd als ik vertel dat ik het zelf heb gedaan. barbers gonna barb
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie weet welk haarmiddel dit is? Ziet er erg nice uit. En waar het te koop is
http://www.youtube.com/watch?v=1zGFaVNKmxY
out ik zal het topic op me negeerlijst zetten, maar kun je jezelf nog wel in de spiegel aankijken als je dit soort onzin kijkt?