Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft niet helemaal de dry look. Heb het nu ook in. En je moet echt 4 dagen achter elkaar shampoo gebruiken om het er uit te krijgen.![]()
Heb 'm dus gevonden, deze is het:
http://www.beautybay.com/haircare/idhair/extremetitanium/
Potje kost gewoon €10, zijn geen verzendkosten. Je doet er wel redelijk lang mee volgens een maat van me.
Ik ga wel eerst nog een andere proberen, tip gekregen van een kapper hier. Moet goeie wax zijn die absoluut niet glanst/vet eruit ziet, ben benieuwd.
Lol ja je moet echt met dreft wassen wil je het eruit krijgen.

American crew heeft prima producten. Heb Grooming en Forming Cream hier liggen.
Moet je dan elke ochtend met zo'n stijltang in je haar gaan zitten![]()

Welke vind je het prettigst? Die grooming cream is een stuk sterker dacht ik?
Ligt eraan hoe ik mijn haar draag. Als ik het wat losser en nonchalant draag pak ik forming cream, als ik echt de strakke ss look wil pak ik grooming. Grooming cream is wat dikker, daarmee inderdaad wat sterker maar je kan ook minder kanten ermee op.
is een gemilimeterde zijkant een no-go als je oren wat uitsteken? bijlange niet flaporen, maar ze zitten zo niet tegen mijn schedel gedrukt.
Heb ook 1 oor die uitsteekt. Twijfel ook om me zijkant kort te doen. Mensen zeggen dat het wel meevalt. Maarja mij valt het altijd wel op. Miss omdat ik er zelf op let.
heb nog nooit iemand in mijn omgeving er een opmerking over horen maken, maar ben nu net terug van de kapper en heb gevraagd om het heel kort te zetten (niet tondeuze) en het valt mij ook altijd op.
ja zoiets, een centimeterje.
btw: hebben jullie ook het probleem met wax, dat als je door je haar wrijft je hele hand vettig is van de wax?
gebruikte vroeger altijd gel en dan kon ik daar mn haar wrijven zoveel ik maar wou. maar ik gebruik sinds 1-2 weken wax en erger me hier mateloos aan. als je bv even door je haar wil wrijven om het goed te leggen moet je je hand al bijna gaan wassen of als een gek over je broek wrijven...