AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

American crew heeft prima producten. Heb Grooming en Forming Cream hier liggen.

Fudge Matte head is ook zwaar relaxt. Een droge soort wax, niet vettig of waterig en geeft geen wetlook oid. Heel goed spul om je haar te modelleren. Hairspray om 't af te maken jwz.

Heb 'm dus gevonden, deze is het:

http://www.beautybay.com/haircare/idhair/extremetitanium/

Potje kost gewoon €10, zijn geen verzendkosten. Je doet er wel redelijk lang mee volgens een maat van me.
Ik ga wel eerst nog een andere proberen, tip gekregen van een kapper hier. Moet goeie wax zijn die absoluut niet glanst/vet eruit ziet, ben benieuwd.

Heb 'm dus gevonden, deze is het:

http://www.beautybay.com/haircare/idhair/extremetitanium/

Potje kost gewoon €10, zijn geen verzendkosten. Je doet er wel redelijk lang mee volgens een maat van me.
Ik ga wel eerst nog een andere proberen, tip gekregen van een kapper hier. Moet goeie wax zijn die absoluut niet glanst/vet eruit ziet, ben benieuwd.

Ben benieuwd. Probleem is dat er zoveel te koop is, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
10 euro is wel een redelijk prijs

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 19:51 ----------

Lol ja je moet echt met dreft wassen wil je het eruit krijgen.

Haha ja. Ga straks weer even douche:o

Ga voor parucci funky styler. Is dry wax, matte look. Shit is supersterk, je hebt bijna niks nodig en wast er makkelijk uit.
Is alleen minder als het regent. 15 euro per potje. Bij dagelijks gebruik kan ik er bijna een half jaar mee toe.
Je moet alleen even zoeken om het te vinden. Verder vond ik gatsby ook nice toen ik in japan woonde. Zoals hierboven werd gemeld zijn daarvan ook 2 soorten die prima werken. Een oranje potje clay en een groen potje van iets wat prima werkt voor iets langer haar. Wist alleen niet dat dat spul hier nu ook te krijgen is.

Edit: Murray's vind ik echt pauperzooi. De hold is wel goed, maar het is zo waardeloos in het gebruik. Je haar voelt er echt smerig door en ik moet na het inbrengen mn handen al met schuurmiddel wassen om ze weer schoon te krijgen (bwvs)

Welke vind je het prettigst? Die grooming cream is een stuk sterker dacht ik?

Ligt eraan hoe ik mijn haar draag. Als ik het wat losser en nonchalant draag pak ik forming cream, als ik echt de strakke ss look wil pak ik grooming. Grooming cream is wat dikker, daarmee inderdaad wat sterker maar je kan ook minder kanten ermee op.

is een gemilimeterde zijkant een no-go als je oren wat uitsteken? bijlange niet flaporen, maar ze zitten zo niet tegen mijn schedel gedrukt.

Ligt eraan hoe ik mijn haar draag. Als ik het wat losser en nonchalant draag pak ik forming cream, als ik echt de strakke ss look wil pak ik grooming. Grooming cream is wat dikker, daarmee inderdaad wat sterker maar je kan ook minder kanten ermee op.

Heb grooming cream gekocht, zou ideaal zijn als de wavy/krullend haar hebt zoals ik. Prima spul, ben er heel tevreden over, je haar wordt er mooi en zacht van. Erg duur maar het geld wel waard!

is een gemilimeterde zijkant een no-go als je oren wat uitsteken? bijlange niet flaporen, maar ze zitten zo niet tegen mijn schedel gedrukt.

Heb ook 1 oor die uitsteekt. Twijfel ook om me zijkant kort te doen. Mensen zeggen dat het wel meevalt. Maarja mij valt het altijd wel op. Miss omdat ik er zelf op let.

Heb ook 1 oor die uitsteekt. Twijfel ook om me zijkant kort te doen. Mensen zeggen dat het wel meevalt. Maarja mij valt het altijd wel op. Miss omdat ik er zelf op let.

heb nog nooit iemand in mijn omgeving er een opmerking over horen maken, maar ben nu net terug van de kapper en heb gevraagd om het heel kort te zetten (niet tondeuze) en het valt mij ook altijd op.

Van mijn haar is echt niks van temaken :mad:

ja zoiets, een centimeterje.

btw: hebben jullie ook het probleem met wax, dat als je door je haar wrijft je hele hand vettig is van de wax?

gebruikte vroeger altijd gel en dan kon ik daar mn haar wrijven zoveel ik maar wou. maar ik gebruik sinds 1-2 weken wax en erger me hier mateloos aan. als je bv even door je haar wil wrijven om het goed te leggen moet je je hand al bijna gaan wassen of als een gek over je broek wrijven...

ja zoiets, een centimeterje.

btw: hebben jullie ook het probleem met wax, dat als je door je haar wrijft je hele hand vettig is van de wax?

gebruikte vroeger altijd gel en dan kon ik daar mn haar wrijven zoveel ik maar wou. maar ik gebruik sinds 1-2 weken wax en erger me hier mateloos aan. als je bv even door je haar wil wrijven om het goed te leggen moet je je hand al bijna gaan wassen of als een gek over je broek wrijven...

Dat heb je met wax ja.. Heb toch maar niet de wax gehaald die ik op aanraden van kapper wou gaan halen, veel reviews waar ie als glanzend word beschreven, wat ik niet wil. Denk dat ik american crew foaming maar eens ga halen, heb zelf dik, krullerig/wavy haar. Iemand goeie site?

Heb ooit een potje AC via ebay voor 10 euro gekocht (fibre), maar ik ben niet zo tevreden over de hold.

Ik heb beginnende inhammen, zou een ss haircut me staan?

Terug
Naar boven