AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

zit te denken aan een nieuw kapsel alleen mijn haarlijn ligt nogal hoog dus als het kort is lijkt het alsof ik een enorm voorhoofd heb :o

zit te denken aan een nieuw kapsel alleen mijn haarlijn ligt nogal hoog dus als het kort is lijkt het alsof ik een enorm voorhoofd heb :o

haar voorover en middellang, zijkanten op <10mm millimeteren, zo heb ik het nu ongeveer

:roflol:

witxli.jpg

donotwant.

Volgende week vrijdag naar de kapper.

Twijfel gvd nog man. Ik moet toch wel een beetje richting een net kapsel invb toekomstig werk. Maar type kakkie boy is niet echt mijn karakter.

Zoals Toby zijn haar heeft is ook wel tof. Maar vind het niet echt netjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Twijfel gvd nog man. Ik moet toch wel een beetje richting een net kapsel invb toekomstig werk. Maar type kakkie boy is niet echt mijn karakter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je zoiets hebt en het uets strakker vormt ziet het dr echt wel sick uit man.

Doe het gewoon zoals die kerel van slikhaar (zoals te zien op banner, welkomstvideo). Behoorlijk kort aan de zijkant/achterkant en wat langer op bovenkant. Vind ik persoonlijk erg nice kapsel, maar is ook nog beetje netjes, en anders kan je het zelf voor gelegenheid nog net maken als ik dat zo goed inschat. Ga het binnenkort ook zo laten doen denk ik.

Handig idd dat je er meerdere kanten er mee op kan.

Lijkt altijd net of je voor zon kapsel elke week terug moet :p

Weer bezoekje aan kapper gebracht,

haar bovenop nog steeds aan het groeien.

Picture163_zpsf9d2805a.jpg
:D

www.4gp.tw/b016/1370682933639.jpg
www.4gp.tw/b016/1370682427471.jpg

Sinds gister nieuwe haircut, ben nog aan het twijfelen om zijkant echt op te laten scheren, bang dat me gezicht dan lang/smal uitvalt..
Vanwege hoge res linkjes ipv img, geen zin om te resizen op mobiel.

Iemand nog tips voor goeie matte clay? Gister nog nieuwe van taft geprobeerd, baggerzooi. Heb best dik haar dus de hold moet echt sterk zijn.

Terug
Naar boven