BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het staat je wel en ziet er deftig uit. (no homo)guys na aanleiding van het zien van foto's van de dbb meet en mijn haar jullie advies, weet zelf niet echt wat ik er mee aanmoet, heb namelijk gehoortoestellen dus wil de lengte altijd tot op de oren hebben, daarnaast heel sluik lang haar
fotooo
![]()
---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 18:16 ----------
zijn dan ook genoeg n*gger kappers in de buurt overigens hier
ik zeg zijkanten opscheren en een ss cut ervan maken.... maar dan ga je die gehoortoestellen wel zien natuurlijk
ik vind het er nogal onverzorgd uitzien
hoortoestellen is geen punt, het is meer dat ik van die flaporen krijg ervan
ik heb zelf mijn zijkanten en achterkant lekker op 3mm laten opscheren.
maar nee, ik ben inderdaad niet heel buff. heb ook niet de ambitie om 90kg te wegen.ohja, want dat is ook echt goed te beoordelen in een pakmaar nee, ik ben inderdaad niet heel buff. heb ook niet de ambitie om 90kg te wegen.
volgende week kappert, voorheen zoiets gehad en denk dat ik het vaker houd zo, makkelijk strak en netjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heb naast antoine nog iemand gezien met dit kapsel en vond het zeer vet, alleen ik ga naast de kam gewoon gemillimeterd houden ipv kaal. dus paar mm verschil ertussen maar wel dezelfde breedte van de kam.
.
ja ik doe meestal zo wanneer het te lang word om mooi naar boven te doen.1e pic is zwaar baas. Maak pic van je haar dan ook gelijk, nerd
Naar de kapper geweest na overleg over mijn gehoorprobleem haar kapsel ding hier, ik vind zelf dat de scheiding bovenop duidelijker moet en dat de lok wat langer had gemogen aan de zijkant maar ben er overal genomen tevreden mee
ik ben gewoon een heel ander persoon vergeleken met de foto bovenaan de page XD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]kerel kijkt mie vaag uit de doppen haha.. net wakker?
Naar de kapper geweest na overleg over mijn gehoorprobleem haar kapsel ding hier, ik vind zelf dat de scheiding bovenop duidelijker moet en dat de lok wat langer had gemogen aan de zijkant maar ben er overal genomen tevreden mee