MuscleMeat

lol @ misc kapsels

Zal eens bij mijn kapper informeren of zoiets ook met mijn haar mogelijk is ...

5be94fa59b_1369732885_Afro-Hat-HairStyle-Fail__list-noup.jpg

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 16:48 ----------

funny-hair-cut1.jpg

stronq

Die die donkere man heeft echt een bazenpet!

Vandaag even bezig geweest met een nieuwe tondeuse, wilde even kijken wat ik er zelf van kon maken. Mijn haar was aardig lang maar de overgang tussen de verschillende lengtes ging niet zo heel goed en werd het dus steeds korter. Maar veel geleerd en nu wachten tot het weer wat aangroeit zodat ik weer wat moois kan maken :D

Dit is het geworden

En dit was ongeveer de bedoeling. :p

http://www.youtube.com/watch?v=pht0v-HGBZs

Laatst bewerkt:
close enough

Whaha knip je het zelf ofzo :P

haha:roflol:

Ik vind het opzich wel meevallen, Zyzz heeft meer plakaten haar en dan schuin.
@PiePa meestal zo'n 3 kwartier de eerste dag en de dagen daarna 5 minuten. Dit reset zich als ik me kop onder de kraan doe.
blijft vaak de hele dag zitten mits het niet keihardwaait en regent.

kzoek eigenlijk iets waar je maar 2 minuten over doet en wat tegen een beetje regen kan.

Sta je srs 45 minuten lang voor de spiegel voor een kapsel wat eruit ziet alsof je het hebt gekamd met een rotje?

Iemand idee voor nieuw kapsel?
Heb geen ronde kop, eerder wat langwerpiger zegmaar. Heb al lichte inhammen voor (zit in de familie :(). Heb nu wat langer haar wat ik bovenop wat naar voren doe zodat je de inhammen niet ziet :o

Iemand idee voor nieuw kapsel?
Heb geen ronde kop, eerder wat langwerpiger zegmaar. Heb al lichte inhammen voor (zit in de familie :(). Heb nu wat langer haar wat ik bovenop wat naar voren doe zodat je de inhammen niet ziet :o

Met dit kapsel lijkt het net of je ze niet hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Srs neem zoiets, kan je het altijd langer laten groeien en het verbergen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_mjauhuXjIK1s7izvmo1_400.jpg

Ik vind het opzich wel meevallen, Zyzz heeft meer plakaten haar en dan schuin.
@PiePa meestal zo'n 3 kwartier de eerste dag en de dagen daarna 5 minuten. Dit reset zich als ik me kop onder de kraan doe.
blijft vaak de hele dag zitten mits het niet keihardwaait en regent.

kzoek eigenlijk iets waar je maar 2 minuten over doet en wat tegen een beetje regen kan.

Vind het wel tof, doet me denken aan me eigen kapsel.. Alleen ben ik er gelukkig IETS minder lang mee bezig.
Neem aan dat jij het ook moet stijlen?

guys na aanleiding van het zien van foto's van de dbb meet en mijn haar jullie advies, weet zelf niet echt wat ik er mee aanmoet, heb namelijk gehoortoestellen dus wil de lengte altijd tot op de oren hebben, daarnaast heel sluik lang haar

fotooo

11abg5c.png

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 18:16 ----------

zijn dan ook genoeg n*gger kappers in de buurt overigens hier

Terug
Naar boven