PainIsGain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Vetpercentage
- 11%
ow pff.. dat dacht ik dus al
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow pff.. dat dacht ik dus al
Iedereen heeft hier n epic haarstijl..
Ik kan er niets van maken want die troep krult aan de voorzijde..
Jelly as phuck
lol ben ik blessed met een ex die kapster is en mij nog altijd gratis wil knippen. Heb zijkanten altijd nice gemillimeterd, bovenop laat ik lang groeien maar krijg het voor geen **** in model -.- Twijfel nu ook hard om weer kort te gaan.

lol ben ik blessed met een ex die kapster is en mij nog altijd gratis wil knippen. Heb zijkanten altijd nice gemillimeterd, bovenop laat ik lang groeien maar krijg het voor geen **** in model -.- Twijfel nu ook hard om weer kort te gaan.
.. Ik heb hetzelfde probleem.
Ook gemillimeterd aan de zijkanten en bovenkant langer. Alleen kan het niet te lang worden, want anders kan ik er gewoon niks meer mee. Als ik het met natte gel wil stylen, dan wordt het al gouw een ingezakt zooitje. Wil ik het met wax doen, dan moet ik niet buiten lopen, want dan ligt het hele model er alweer uit door de wind..
dus zit ook te twijfelen voor een kort opgeschoren kapsel. maar wat..?

iemand ook het idee dat mannen over het algemeen betere kappers zijn dan vrouwen? Mijn vaste kapper was bezet dus maar even bij een vrouwelijke collega gegaan. Weer volledig ****ed up, lees: veel te kort aan de bovenkant.Wordt weer enkele maanden met een klotegevoel rondgevoel rondlopen
Die wijven willen me altijd zo'n braaf, ordinaire snitje aanmeten, bang dat je meer aesthetics hebt dan hen.

Ik heb hetzelfde probleem.
Ook gemillimeterd aan de zijkanten en bovenkant langer. Alleen kan het niet te lang worden, want anders kan ik er gewoon niks meer mee. Als ik het met natte gel wil stylen, dan wordt het al gouw een ingezakt zooitje. Wil ik het met wax doen, dan moet ik niet buiten lopen, want dan ligt het hele model er alweer uit door de wind..
dus zit ook te twijfelen voor een kort opgeschoren kapsel. maar wat..?
iemand ook het idee dat mannen over het algemeen betere kappers zijn dan vrouwen? Mijn vaste kapper was bezet dus maar even bij een vrouwelijke collega gegaan. Weer volledig ****ed up, lees: veel te kort aan de bovenkant.Wordt weer enkele maanden met een klotegevoel rondgevoel rondlopen
Die wijven willen me altijd zo'n braaf, ordinaire snitje aanmeten, bang dat je meer aesthetics hebt dan hen.
maar mss heb je wel een punt, vind ook wel dat die kerel die me nu knipt het beter doet dan die vrouw die het vroeger deediemand ook het idee dat mannen over het algemeen betere kappers zijn dan vrouwen? Mijn vaste kapper was bezet dus maar even bij een vrouwelijke collega gegaan. Weer volledig ****ed up, lees: veel te kort aan de bovenkant.Wordt weer enkele maanden met een klotegevoel rondgevoel rondlopen
) maar best duur en altijd die k*tafspraken die je moet hebben. Ga liever gewoon wanneer ik zin hebwhat happened to this threadniemand nog een nieuwe haircut?
Iemand die een gell kan aanraden die geen wett look heeft?
Potjé waxx lijkt me ook wel een mogelijkheid om droge look te bekomen?
Vraaht het liever eerst voor ik weer 4 soorten koop die k*t zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doet alles wat je wilt afhankelijk van de hoeveelheid die je gebruikt
Als je dry look wil moet je bij deze wel niet te veel gebruiken.