XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

Het mag gewoon niet wett look zijn, iets tussen dry en wett vind ik ook nog goed.

Ja hangt er vanaf hoeveel je aan je haar wil doen. Ik hou zelf van een strak kapsel dus dat betekent redelijk veel erin waarbij je automatisch een wet look krijgt.

moet je die syoss shizzle online bestellen of hebben ze dat ook bij de kruidvat/etos/drogistdinges

moet je die syoss shizzle online bestellen of hebben ze dat ook bij de kruidvat/etos/drogistdinges

Kruidvat 5 euro voor potje ,
Beste prijskwaliteitverhouding die ik tot nu toe gevonden heb

Vroeger had ik een hele droge wax die best wel goed was maar was 20 euro voor potje van 150 ml --'

--------------

Laatst bewerkt:
Ik ben met opscheren gestopt en laat het altijd zo lang dat je m'n huid er niet doorheen ziet. Wordt altijd best wit in de winter en dan is het k*t

OT:

161m6p1.jpg

Beetje tussenkapsel, haren waren nog niet lang genoeg, uiteindelijke goal is:

hqdefault.jpg

Ondertussen weer anderhalve maand geleden dat ik naar de kapper geweest ben, dus morgen nog maar eens langsgaan

currently:

2a7g185.jpg

Laatst bewerkt:
Ondertussen weer anderhalve maand geleden dat ik naar de kapper geweest ben, dus morgen nog maar eens langsgaan

currently:

Wou dat ik mijn haar zo strak naar achter kon doen.. Heb een kruin precies voor aan dus krult altijd een andere kant op.. Als ik het naar achter doe gaat het altijd rechtop staan. :(

Wou dat ik mijn haar zo strak naar achter kon doen.. Heb een kruin precies voor aan dus krult altijd een andere kant op.. Als ik het naar achter doe gaat het altijd rechtop staan. :(

das k*t bro, heb je al geprobeerd je haren naar achter te fohnen als ze nog nat zijn? en dan meteen daarna wax erin

Iemand tips om je haar wat voller te laten lijken?
Om bijv inhammen beetje weg te werken.

Ik heb best wel pluizig haar na het douchen, mijn solution is milimeteren maar af en toe vind ik zo'n kapsel als hard gains wel chill (als haar niet te lang is). Weet iemand wat ik tegen pluuzig haar ken doen?! (srs)

Bij te lang haar ga ik me eig irriteren aan het kruintje en dat ding gaat nooit weg, met gel is sws bad hair day dan.

Ik heb best wel pluizig haar na het douchen, mijn solution is milimeteren maar af en toe vind ik zo'n kapsel als hard gains wel chill (als haar niet te lang is). Weet iemand wat ik tegen pluuzig haar ken doen?! (srs)

Bij te lang haar ga ik me eig irriteren aan het kruintje en dat ding gaat nooit weg, met gel is sws bad hair day dan.

Als je zo;n kapsel wilt, dan gebruik je sowieso zoveel productdat het niet uitmaakt of je pluizig haar hebt; door alle product verdwijnt je pluizigheid vanzelf.

Zo heb ik het op dit moment: (andere kant is dan opgeschoren tot boven aan)

155s5rm.jpg

is prima toch, mag wel wat langer bovenop imo. Btw geen ondershirt onder je overhemd aandoen, gewoon extra knoopje dicht.

is prima toch, mag wel wat langer bovenop imo. Btw geen ondershirt onder je overhemd aandoen, gewoon extra knoopje dicht.

Ja laat het nu weer groeien.

Haha ben net thuis van werk, dus had hem open gedaan.. Normaal zie je het niet. :)

Maar thanks voor de tip.

nice peppie

my kapsel is meest epic :$

vraag maar marc

Had
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Week geleden korter gemaakt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven