- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Als je dry look wil moet je bij deze wel niet te veel gebruiken.
ja dry look is niet te veel gebruiken bij deze, messy look is nog minder gebruiken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dry look wil moet je bij deze wel niet te veel gebruiken.
Het mag gewoon niet wett look zijn, iets tussen dry en wett vind ik ook nog goed.
moet je die syoss shizzle online bestellen of hebben ze dat ook bij de kruidvat/etos/drogistdinges
OT:
![]()
Beetje tussenkapsel, haren waren nog niet lang genoeg, uiteindelijke goal is:
![]()
Ondertussen weer anderhalve maand geleden dat ik naar de kapper geweest ben, dus morgen nog maar eens langsgaan
currently:

Wou dat ik mijn haar zo strak naar achter kon doen.. Heb een kruin precies voor aan dus krult altijd een andere kant op.. Als ik het naar achter doe gaat het altijd rechtop staan.![]()
Ik heb best wel pluizig haar na het douchen, mijn solution is milimeteren maar af en toe vind ik zo'n kapsel als hard gains wel chill (als haar niet te lang is). Weet iemand wat ik tegen pluuzig haar ken doen?! (srs)
Bij te lang haar ga ik me eig irriteren aan het kruintje en dat ding gaat nooit weg, met gel is sws bad hair day dan.
is prima toch, mag wel wat langer bovenop imo. Btw geen ondershirt onder je overhemd aandoen, gewoon extra knoopje dicht.