MuscleMeat

lol @ misc kapsels

hoe krijgen jullie je haar zo goed naar achteren met wax? heb redelijk dik haar, als ik het met wax achterover doe staan binnen 5 min de meeste plukjes wel weer overeind :,)
met gel geen last van maar dan heb ik weer zon 'groene pot gel' effect..

taft de sterkste gel gradatie 12.

Heb ook zo.n kapsel gehad, maar werd het lange haar beu. Plus je kan je nooit vertonen zonder een hoop gel. en dat is met een contactsport, sochtends tijdens het nken en als je een snowboardhelm van je kop trekt toch altijd weer k*t.

taft de sterkste gel gradatie 12.

Heb ook zo.n kapsel gehad, maar werd het lange haar beu. Plus je kan je nooit vertonen zonder een hoop gel. en dat is met een contactsport, sochtends tijdens het nken en als je een snowboardhelm van je kop trekt toch altijd weer k*t.

ik vroeg dus hoe ik het voor elkaar krijg met wax, en dus NIET dat 'gel kop' effect

Ik heb em ook al een tijdje zo

xmkco7.jpg

Nee valt wel mee. Ik moet het wel elke ochtend als mijn haar nog nat is met een fohn de goeie kant op drogen. Anders is het voor mij niet te doen. Als ik er dan wat gel in doe blijft het de hele dag wel goed liggen eigenlijk.
Denk dat ik met 2 min wel klaar ben.

Scheren laat ik ongeveer 1 keer in de 3 weken doen. Soms wat eerder, als ik ergens heen moet ofzo.

Yo Boys

Heb net een ander kapsel laten aanknippen. Het model van op de foto. Hebben jullie advies over een haarproduct. Wat die dry, look een beetje geeft.

2dalwyu.jpg

Yo Boys

Heb net een ander kapsel laten aanknippen. Het model van op de foto. Hebben jullie advies over een haarproduct. Wat die dry, look een beetje geeft.

2dalwyu.jpg

:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je rijke tatta bent:
10215295-1277711142-384000.jpg

Ik heb die axe gewoon zelf standaard, gebruik american crew voor weekend en feestjes etc.

Die axe shit is vaak in de aanbieding bij kruidvat enzo, 3 voor €10 ofzo.

Wel jammer dat je eruit wil zien als die f**got, waarom niet een mooie mannelijke coupe a la tim de cler?

:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je rijke tatta bent:
10215295-1277711142-384000.jpg

Ik heb die axe gewoon zelf standaard, gebruik american crew voor weekend en feestjes etc.

Die axe shit is vaak in de aanbieding bij kruidvat enzo, 3 voor €10 ofzo.

Wel jammer dat je eruit wil zien als die f**got, waarom niet een mooie mannelijke coupe a la tim de cler?

Whahaha. Was ook mooi man. Had die foto meegenomen. Was ze voor Feyenoord. Knipt ze het Ajax logo er vanaf:roflol::roflol:

Maar die Axe, geeft ook de juiste dry look, zoals bij fisher?

Whahaha. Was ook mooi man. Had die foto meegenomen. Was ze voor Feyenoord. Knipt ze het Ajax logo er vanaf:roflol::roflol:

Ja bro, ik heb ook een soortgelijk kapsel, prima spul. Niet teveel van gebruiken en goed uitwrijven totdat je palmen warm worden. Als het te lang word (bij mij meestal na 5 weken) gebruik ik murrays als basis eens in de 3 dagen.

Ja bro, ik heb ook een soortgelijk kapsel, prima spul. Niet teveel van gebruiken en goed uitwrijven totdat je palmen warm worden. Als het te lang word (bij mij meestal na 5 weken) gebruik ik murrays als basis eens in de 3 dagen.

Oke ff online bestellen dan.

Hoe vaak ga je na de kapper?

Het probleem met dit soort kapsels is dat je waarschijnlijk na de tijd en moeite die het kost om dit kapsel elke morgen weer fatsoenlijk te krijgen en de vele kappersbezoekjes geen puf meer hebt om tegen je ouders te zeggen dat je homo bent.

Lol, inderdaad

Je moet American Crew Fiber kopen. Die clay van de afbeelding heeft medium shine & medium hold. Fiber heeft dezelfde hold, maar low shine.

Sergio+Ramos+Real+Madrid+CF+v+Granada+CF+La+VoO3TwB13lnx.jpg

brahs ik ben srs mirin sergio ramos kapsel (links van ronaldo voor de onwetende).

Wat zou je nou meoten doen om dat kapsel te krijgen ???

Sergio+Ramos+Valencia+CF+v+Real+Madrid+CF+HNCYVCFxobIl.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven