D D G
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
Ik hoop voor je dat jij niet de grappigste bent thuis.
nee das nienke al :s
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop voor je dat jij niet de grappigste bent thuis.
Reported, m'n vriendin begekken doe je maar ergens anders.
o oke sorry zal niet meer over je linkerhand praten
die heb ik ook sinds een half jaartje nu, als je de goede kop hebt is die supervet
houdt er rekening mee dat je voor zo'n model haar ontzettend stijl haar moet hebben en ook niet te dik. Anders ga je het nooit van je leven zo glad naar achterkrijgen en zal er altijd een slag in komen.
Ohja en als je een flinke bos haar hebt zoals mij, zie je er zonder gel in de ochtend standaard als een poedel uit.
Alleen heeft het precies veel onderhoud nodig.Ik heb dik haar, maar dat kan je uitdunnen, en desnoods stijltangAlleen heeft het precies veel onderhoud nodig.
Het probleem met dit soort kapsels is dat je waarschijnlijk na de tijd en moeite die het kost om dit kapsel elke morgen weer fatsoenlijk te krijgen en de vele kappersbezoekjes geen puf meer hebt om tegen je ouders te zeggen dat je homo bent.
Het probleem met dit soort kapsels is dat je waarschijnlijk na de tijd en moeite die het kost om dit kapsel elke morgen weer fatsoenlijk te krijgen en de vele kappersbezoekjes geen puf meer hebt om tegen je ouders te zeggen dat je homo bent.
Je doet het om er goed uit te zien = chicks
misschien moet jij dit topic maar even verlaten jij kasthomo