Fitness Seller

lol @ misc kapsels

• Like
Waarderingen: mat
erover*

Persoonlijk vind ik dit iets te veel volume voor zo klein hoofdje

srs

Posten jullie je haircuts eens? Ben wel benieuwd naar de doorsnee haircut van een dbb'er srs

hoi
2ngeikl.jpg

mieren?

mieren hartje

No hate, maar te veel volume imo, is (op deze foto) niet meer in verhouding. Zou persoonlijk t bovenop wat korter knippen.
No problem, snap het wel dat sommigen dat zouden denken, maar de meeste chicks zijn er gek van. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak

Posten jullie ook eens een picca?

zelf niet zo heel bijzonders. Kort aan de zijkanten en bovenop lang(er) en dan opzij/achter

vind ik ook. zo hoog staat niet echt. (mening)
maar goed ik hoef er niet mee rond te lopen. als jij er tevreden mee bent is het prima.

strong avi to post ratio

Laatst bewerkt:
No problem, snap het wel dat sommigen dat zouden denken, maar de meeste chicks zijn er gek van. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak

Posten jullie ook eens een picca?

Niet veel noemenswaardig aan mijn kapsel. Opgeschoren aan de zijkanten en medium lengte aan de bovenkant net zoals inmiddels 90% van NL. Maar zal als ik weer eens langs de kapper ga kijken of ik wat kan posten. Zit atm met hetzelfde probleem (tis fucking lang) omdat ik al bijna 3 maanden niet bij de kapper ben geweest :roflol:

Niet veel noemenswaardig aan mijn kapsel. Opgeschoren aan de zijkanten en medium lengte aan de bovenkant net zoals inmiddels 90% van NL. Maar zal als ik weer eens langs de kapper ga kijken of ik wat kan posten. Zit atm met hetzelfde probleem (tis fucking lang) omdat ik al bijna 3 maanden niet bij de kapper ben geweest :roflol:

het is maar wat je een probleem noemt :) is ook mogelijk dat je gezicht gewoon niet past bij zoveel volume

damn zie het nu pas, my bad... zijkanten worden meestal gewoon op 6 gedaan en vraag altijd of ze zo weinig mogelijk de scheidingslijn kunnen maken, dan laten ze het van boven aan de zijkant gewoon wat langer
dffc6482fb06da0f097d7d029287ad17.png

Mirin hair genetics, maar hier zit veel werk in. Sta je elke ochtend voor de spiegel met speciale kammen en een föhn? Of kwam je hier net van de kapper vandaan?

Mirin hair genetics, maar hier zit veel werk in. Sta je elke ochtend voor de spiegel met speciale kammen en een föhn? Of kwam je hier net van de kapper vandaan?
Dit is hoe ik meestal wakker word. Als ik een douche neem gewoon naar achter kammen en dan wax erin

Werk je in een chinees restaurant?

Standje 3 opgeschoren tot scheiding. Haar bovenop langer naar zijkant.
Absoluut geen ingesneden scheiding.

Terug
Naar boven