- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
thanks!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Btw, dit is hoe ik wakker ben geworden vanmiddag, en die lengte heet ook wel volume, u so mad
Haha je bent zo grappig virginboy, umet dat je geen p*ssy krijgt?
Kusje aan je muurgoeie kijk mij eens niet gerustteled zijn want ik post 2 keer posts
wil je er over praten?
Btw, dit is hoe ik wakker ben geworden vanmiddag, en die lengte heet ook wel volume, u so mad
No hate, maar te veel volume imo, is (op deze foto) niet meer in verhouding. Zou persoonlijk t bovenop wat korter knippen.
No problem, snap het wel dat sommigen dat zouden denken, maar de meeste chicks zijn er gek van. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakNo hate, maar te veel volume imo, is (op deze foto) niet meer in verhouding. Zou persoonlijk t bovenop wat korter knippen.
vind ik ook. zo hoog staat niet echt. (mening)
maar goed ik hoef er niet mee rond te lopen. als jij er tevreden mee bent is het prima.
No problem, snap het wel dat sommigen dat zouden denken, maar de meeste chicks zijn er gek van. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Posten jullie ook eens een picca?

Niet veel noemenswaardig aan mijn kapsel. Opgeschoren aan de zijkanten en medium lengte aan de bovenkant net zoals inmiddels 90% van NL. Maar zal als ik weer eens langs de kapper ga kijken of ik wat kan posten. Zit atm met hetzelfde probleem (tis fucking lang) omdat ik al bijna 3 maanden niet bij de kapper ben geweest![]()
is ook mogelijk dat je gezicht gewoon niet past bij zoveel volumedamn zie het nu pas, my bad... zijkanten worden meestal gewoon op 6 gedaan en vraag altijd of ze zo weinig mogelijk de scheidingslijn kunnen maken, dan laten ze het van boven aan de zijkant gewoon wat langer
![]()
Dit is hoe ik meestal wakker word. Als ik een douche neem gewoon naar achter kammen en dan wax erinMirin hair genetics, maar hier zit veel werk in. Sta je elke ochtend voor de spiegel met speciale kammen en een föhn? Of kwam je hier net van de kapper vandaan?