- Waardering
- 6.327
Even zieke bump, wat voor wax gebruiken jullie voor wat matte look die toch wel hold heeft en dag blijft zitten.
Misschien weet @Hard Gains het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even zieke bump, wat voor wax gebruiken jullie voor wat matte look die toch wel hold heeft en dag blijft zitten.

Hahaha wtfHey brah, die kerel op je profielpic. Wist je dat hij vroeger schoonspringer was?![]()

ik gebruik momenteel extreme styling paste van syoss, vind ik best goed en blijft hele dag zitten. Afhankelijk van hoeveel je gebruikt krijg je een matte of glanzende look, weinig = redelijk matEven zieke bump, wat voor wax gebruiken jullie voor wat matte look die toch wel hold heeft en dag blijft zitten.
American Crew - fiberEven zieke bump, wat voor wax gebruiken jullie voor wat matte look die toch wel hold heeft en dag blijft zitten.
brah kan toch gvd niks zien op die foto. wel mooie snapchat creatie
Keune Blend Clay, matte look, blijft zitten, ook als je steeds met je handen door je haar gaat. Haar moet wel kurkdroog zijn wil het goed werken.Even zieke bump, wat voor wax gebruiken jullie voor wat matte look die toch wel hold heeft en dag blijft zitten.
Jammer, was een hint om snapchat te vragen maar faalde. rip puaSrs met paint gedaan, ben echt zo gestenigd als een aap en uit pure verveling de topics aan het rondstruinen en mijn nutteloze bijdrage aan het leveren.
Ik ga maar gewoon lekker fappen en naar bed![]()