AndroidHealthClinic

LoL na een workout

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil best spelen maar ben Diamond V en als ik hier zo die ratings zie... :roflol: *neemt elitair trek van sigaar*
xD snap wat je bedoelt. Men broer is platinum. xD Ik ben nog niet gerankt. Toch niet in dit spel en in andere heb ik geen ranking die past voor me. xD

Better then the best of 'em.

Word hier veel off-topic gepraat mss iets voor de mods? Is maar wat rommelig zo.

Het enige wat ik van LoL heb gehoord is dat het een vreselijk community heeft met een hoop vervelende kinderen. Maar heb het spel (gelukkig?) nog nooit gespeeld.

.

Laatst bewerkt:
Het enige wat ik van LoL heb gehoord is dat het een vreselijk community heeft met een hoop vervelende kinderen. Maar heb het spel (gelukkig?) nog nooit gespeeld.
Je maakt het spel zelf. In de lagere 'divisions' is het inderdaad nogal een gehuil en geschreew. Mensen willen winnen maar geven geen advies en schelden. In de hogere divisies luisteren ze ook beter naar zichzelf en anderen.

Misschien eens proberen als je ertegen kan ben je wel lol-overwinnaar eh. :)

Je maakt het spel zelf. In de lagere 'divisions' is het inderdaad nogal een gehuil en geschreew. Mensen willen winnen maar geven geen advies en schelden. In de hogere divisies luisteren ze ook beter naar zichzelf en anderen.

Misschien eens proberen als je ertegen kan ben je wel lol-overwinnaar eh. :)

Dat is niet waar. Speel geregeld met diamond 1 en dat is net zo'n cryfest als gold (ben nooit lager geweest). Wel komt het minder voor, but still.

Tribal wars was baas, dit is een slap aftreksel. Alleen ging er in tw teveel tijd in zitten met 3 accounts in de top 10 :p

Ik zie nu dat het heel anders is dan tw. Ziet er best wel grappig uit, morgen misschien aanmelden als het niet langer dan 10 sec duurt.

Damianyo
eu west :)

normaal speel ik shooters, maar wil lol zeker wel een kans geven :) Ik maak wel een acc vanavond ofzo aan :D

edit: ziet er wel wat childisch uit, dan is archlord wel 100 keer nicer :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven