MuscleMeat

Lopen (joggen) bij in een bulkschema?

Zwolle

Novice
Waardering
0
Een vriendin van me vroeg me laatst om mee te gaan lopen, ze is er al vrij goed in omdat ze al een hele tijd loopt maar is het nu beu om alleen te lopen.
Ze dacht aan mij omdat ik een paar jaren atletiek gedaan heb en wel zou kunnen volgen.:no:
Nu ben ik net met een bulkschema (voor de eerste keer) begonnen en stel ik me zeer de vraag of ik dit mag combineren daar ik zoveel mogelijk wil bijkomen in gewicht.
Doen of niet?

Als je het wil doen ga je waarschijnlijk meer moeten eten.

• Topic Starter Topic Starter
Beter dat ik het niet doe dan, het is zo al moeilijk genoeg om alles op te eten.
Dan denk ik dat ik haar nog maar een tijdje alleen laat lopen.:wave:

Zwollywood:hedbang:

Als je loopt, gaat je metabolisme omhoog en krijg je meer zin om te eten..

:D Dat is goed nieuws natuurlijk, maar zou het opwegen tegen hetgene wat je verbruikt?

Ligt er ook aan hoe vaak je gaat hardlopen lijkt mij?

Tot nu toe gaat het over een 7 à 8km lopen, laatste kilometer opdrijven en laatste 500m is het dan wel hardlopen. Vindt het maar een rare methode, maar goed.

En hoeveel dagen in de week dan? Misschien belangrijk om te weten? Ik vraag me hetzelfde af namelijk, hoewel ik maar 1 x per week loop.

Ik zou maar 2 keer per week meegaan, anders wordt het een beetje druk.
Zij gaat 4 keer maar dat is me toch wat teveel.

Ik dénk dat 2 x geen kwaad kan hoor, als je maar zorgt dat je daarna genoeg calorieen binnenkrijg. Misschien is een weightgainer shake een optie, of gewoon een goede maaltijd extra op de dagen dat je loopt.
:dunno:

Ik denk ook dat dat het beste zal zijn, een maaltijd meer :help:en een shake erbij. Thx

Ik zou het persoonlijk niet doen . Maar dat is omdat ik het zo al echt moeilijk vind om aan te komen , laat staan dat ik er nog 'ns bij ga lopen ...

ach man, ga toch gewoon mee lopen, wees een beetje allround.

ga je desnoods wat fixeren op sprints, explosiviteit en BB zijn 2 handen op 1 buik.

2x in de week lopen moet toch echt wel voor iedereen haalbaar zijn zonder echte problemen met t bulken te krijgen. mits je wat meer eet ofc.

meer energie verbruiken betekend meer eten, simpel

Stel dat je een half uur gaat lopen aan een middelmatige intensiteit. Dan heb je ongeveer 400 of 500 kCals verbrand. Dat is toch helemaal niet moeilijk op te vullen met voeding?

neem je daarna een shake en je eet nog wat is het gat zo weer weg inderdaad.

Ik zou geen nee zeggen.

Terug
Naar boven