Lord Vader
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 95kg
Beste mede DBB'ers,
Mijn naam is Gunter en na de vele foto's die ik hier heb zien voorbij gaan, vond ik het tijd, dat ik mijn eigen topic aanmaak.
Ik ben momenteel 24jaar en ik ben gebeten door het ijzervirus.
Bodybuilding is mijn grootste hobby geworden.
Het leuke eraan is, dat je sterker en massiever wordt en we zijn nog niet eens halfweg
Ooit was het anders geweest.
In mijn tienerjaren was ik een dikkerd. Op mijn 17de woog ik 102kg bij een lengte van 1m79. Op een klasuitstap is er bij mij een switch in mijn hoofd getricherd geweest, dat het zo niet verder meer kon.
Ik heb mijn slechte eetgewoontes afgeleerd en rustigaan ben ik beginnen vermageren.
Op mijn 22ste woog ik nog 79kg en toen stond ik op mijn magerste.
Bovenstaande foto is getrokken geweest in de zomer van 2009
Toen was ik al sporadisch bezig met wat gewichtjes te curlen, maar daar bleef het ook bij.
Begin 2010 was mijn doel om mijn smal figuur terug wat vorm te geven en heb ik mij een abonnement in de fitness genomen en ging ik zo'n 2 dagen in de week trainen. Ik begon mij te verdiepen in de oefeningen en ik deed toen vooral full body schema. Mijn kracht ging erop vooruit en zo leerde ik het deadliften kennen en iets later het squaten. Toen begon de liefde voor het ijzer te groeien. Ik werd stilaan sterker en mijn spieren werden steviger.
Alleen, mijn voeding trok op niks.
Vorige zomer, toen ik naar griekenland op reis ging, heb ik op de luchthaven de "flex" gekocht. Ik heb dat boekje toen helemaal doorgelezen en mijn "euro" is toen gevallen. Ik train goed, maar mijn voeding trok op niks. Zo ga ik nooit groeien.
Ik heb mijn voeding grondig aangepast en ben beginnen werken met supplementen. Whey shaken en kuurtjes met creatine.
Ik moet zeggen, sindsdien ben ik beginnen groeien en had ik zo iets, damn, ik heb gewoon 2 jaar verbrot. Mijn trainingen zelf heb ik ook grondig onder handen genomen. Zo is er een periode waar ik mij focus op kracht en dan weer een periode zuiver massa.
Nu de foto's:
Bovenstaande foto's zijn in oktober 2011 getrokken geweest.
Bovenstaande foto's zijn gisteren getrokken geweest na mijn training.
Voorlopig zit ik nog in mijn bulk, enkel probeer ik niet te veel in vet aan te komen. Ik denk dat ik nu al rond de 20% hang
Tegen april ga ik aan de cut beginnen.
Enkele maten:
- lengte 1m79
- huidig gewicht +/- 94kg
- Omtrek rechter bovenarm: 39,5cm (zonder pomp)
- Omtrek borst: 118,5cm (zonder pomp)
Ik ben al heel blij met mijn progressie. Vooral over mijn rug.
Nu nog juist mijn armen en borst opkrikken want die lopen wat achter.
Mijn naam is Gunter en na de vele foto's die ik hier heb zien voorbij gaan, vond ik het tijd, dat ik mijn eigen topic aanmaak.
Ik ben momenteel 24jaar en ik ben gebeten door het ijzervirus.
Bodybuilding is mijn grootste hobby geworden.
Het leuke eraan is, dat je sterker en massiever wordt en we zijn nog niet eens halfweg

Ooit was het anders geweest.
In mijn tienerjaren was ik een dikkerd. Op mijn 17de woog ik 102kg bij een lengte van 1m79. Op een klasuitstap is er bij mij een switch in mijn hoofd getricherd geweest, dat het zo niet verder meer kon.
Ik heb mijn slechte eetgewoontes afgeleerd en rustigaan ben ik beginnen vermageren.
Op mijn 22ste woog ik nog 79kg en toen stond ik op mijn magerste.
Bovenstaande foto is getrokken geweest in de zomer van 2009
Toen was ik al sporadisch bezig met wat gewichtjes te curlen, maar daar bleef het ook bij.
Begin 2010 was mijn doel om mijn smal figuur terug wat vorm te geven en heb ik mij een abonnement in de fitness genomen en ging ik zo'n 2 dagen in de week trainen. Ik begon mij te verdiepen in de oefeningen en ik deed toen vooral full body schema. Mijn kracht ging erop vooruit en zo leerde ik het deadliften kennen en iets later het squaten. Toen begon de liefde voor het ijzer te groeien. Ik werd stilaan sterker en mijn spieren werden steviger.
Alleen, mijn voeding trok op niks.
Vorige zomer, toen ik naar griekenland op reis ging, heb ik op de luchthaven de "flex" gekocht. Ik heb dat boekje toen helemaal doorgelezen en mijn "euro" is toen gevallen. Ik train goed, maar mijn voeding trok op niks. Zo ga ik nooit groeien.
Ik heb mijn voeding grondig aangepast en ben beginnen werken met supplementen. Whey shaken en kuurtjes met creatine.
Ik moet zeggen, sindsdien ben ik beginnen groeien en had ik zo iets, damn, ik heb gewoon 2 jaar verbrot. Mijn trainingen zelf heb ik ook grondig onder handen genomen. Zo is er een periode waar ik mij focus op kracht en dan weer een periode zuiver massa.
Nu de foto's:
Bovenstaande foto's zijn in oktober 2011 getrokken geweest.
Bovenstaande foto's zijn gisteren getrokken geweest na mijn training.
Voorlopig zit ik nog in mijn bulk, enkel probeer ik niet te veel in vet aan te komen. Ik denk dat ik nu al rond de 20% hang

Tegen april ga ik aan de cut beginnen.
Enkele maten:
- lengte 1m79
- huidig gewicht +/- 94kg
- Omtrek rechter bovenarm: 39,5cm (zonder pomp)
- Omtrek borst: 118,5cm (zonder pomp)
Ik ben al heel blij met mijn progressie. Vooral over mijn rug.
Nu nog juist mijn armen en borst opkrikken want die lopen wat achter.

Je rug is idd niet slecht, en volgens mij valt borst wel mee. Armen lopen achter (triceps lijkt het). Misschien een idee om een aparte armen dag in te lassen? Succes en keep up the good work 
) mooie progressie heb je gemaakt!