XXL Nutrition

Lord Vader his progression

Mijn squat is zonder smith.
In een smith machine, voelt het gewoon niet natuurlijk aan.
Die 170kg is wel niet evenwijdig met de grond.

Mijn benen en onderrug zijn mijn sterktste spiergroepen en eerlijk gezegd, ik heb altijd al behoorlijk veel kracht gehad in mijn benen.
normaal hoort een DL gewoon veel hoger te zijn als een squat, dus wss ga je echt niet diep...

• Topic Starter Topic Starter
normaal hoort een DL gewoon veel hoger te zijn als een squat, dus wss ga je echt niet diep...

Binnen enkele weken weet ik mijn nieuwe max waardes.

Dan kan ik zien of mijn DL een stuk hoger gaat liggen dan mijn SQ.

Met squat ga ik inderdaad niet met mijn gat tot tegen de grond, maar die 170kg voelt ge wel degelijk in uw benen, zelfs al is het geen full squat. ;)

Een kleine update hier.

Wij zijn aan de cut begonnen, die ik kalm aanpak (enkele dagen laag in koolhydraten en hoog in eiwitten en dan weer enkele dagen koolhydraat laden) om mijn stofwisseling hoog te houden.

Gisteren heb ik nog is enkele foto's laten nemen en ik was al aangenaam verrast met mijn bovenrug. Er begint stilaan definitie in te komen. :)

kahjib.jpg

2v31xxl.jpg

Hieronder de front lat spread.

21f0cw3.jpg

Tijd voor een nieuwe update.

Ik heb nu een cut van 9,5 week achter de rug, waarin ik 1 week serieus ziek ben geweest, slecht gegeten en niet kunnen trainen door een virale infectie.

Gisteren heb ik foto's laten nemen en heb ik mijn lichaam laten opmeten en ik ben toch best tevreden met het resultaat.

Lat spread:
or2xa9.jpg

Back double biceps:
64mt1k.jpg

Front double biceps:
ih3x2h.jpg

Side chest:
14nz9n7.jpg

Tricep pose:
2464zg5.jpg

Abdominals:
bgo7bc.jpg

Most muscular:
2dvkj2p.jpg

Front Lat spread:
fva8pg.jpg

De maten:

Voor de cut:
gewicht: 95,5kg
borstomtrek: 121cm
rechter bovenarm: 40cm
rechter bovenbeen: 71cm

Na de cut:

gewicht: 90kg
borstomtrek: 120cm
rechter bovenarm: 40cm
linker bovenarm: 40,2cm
rechter bovenbeen: 68cm, rechter kuit: 39cm
linker bovenbeen: 67cm, linker kuit: 40 cm
Volgens mijn trainer zit ik rond de 10% vetpercentage.

Ik ben blij met mijn behaalde resultaten. Ik heb amper aan omtrek moeten inboeten en ben een heel stuk droger dan voorheen.
Na de vakantie terug wat massa er tegenaan smijten. :)

dit is wel een stuk meer dan 10% bro

Ik denk dat het eerder zo'n 14% is, maar alleszinds ben ik toch blij met mij progressie.
Hiervoor zag ik niks van abs en had ik lovehandels.
Nu proberen om via cleanbulk, terug wat massa aan te zetten en niet te sterk in vetpercentage stijgen.

op mijn avatr stond ik op 13% dus wrees dat jij wel wat meer bent maar goede progressie door de tijd! keep it up

Vet% is inderdaad wel een stuk hoger nog, maar wat boeit een getal..
Je hebt goede traps.

De beste tip die ik je kan geven: scheer je (hoofd)haar eraf, je loopt erbij als een halve tamme.

Hier ben ik nog is met een foto update.

Rond april heb ik enkele back shots laten nemen van mijn final bulk. Vetpercentage was spijtig genoeg way to high.

2re2iv6.jpg

kdtyrc.jpg

Gewicht was toen +/- 102kg.

Maten:
- Bovenarmen zaten op 42,5cm
- Borst omtrek: 126cm
- Bovenbenen: +/- 71cm
- kuiten: +/- 41cm

Na lang cutten en vooral de laatste weken diep gegaan, heb ik mijn gewicht kunnen droppen naar 94,5kg. Vetpercentage schat ik nog rond 16%. Ik zie enkel nog maar mijn bovenste blokjes.

28ckj13.jpg

4jql9d.jpg

15rb2wj.jpg

meting op 11/07/2013
Bovenarmen: beide 41.5cm
Borst: 122cm
Rechter bovenbeen: 69cm
Linker bovenbeen: 68cm
Rechter kuit: 40cm
Linker kuit: 40.5cm

Het cutten heeft mij redelijk wat omvang gekost. Vooral op benen en rug.
Volgende week ga ik voor een week naar Frankrijk en erna zou ik terug een week of 3 op onderhoud eten, om volume terug wat op te krikken om erna het laatste vet er proberen af te krijgen.

Het is inderdaad meer dan 15% wel goed verschil te zien overigens.

Goede progressie! en nu dat haar deraf. halve kale kop ziet er beta uit. ga maar voor de alpha look ;)

Terug
Naar boven