Fitness Seller

lorenzo becker 17 year old teen

wat is er mis met die spotter? als je zo een invalide grip hebt dan is het wel verstandig ja, die spotter :) gebruik je duim gasten

Hij moet gewoon met ze poten van die stang afblijven

OT: zeker nice fysiek vooral met die leeftijd

Dat kan toch vrijwel niet anders dan dat daar de naald gebruikt is?
Hij is in ieder geval wel groot...

meer massa dan zyzz:trollface:

Je zou zelf zin krijgen om er de naald in te rammen xD

Vind het altijd grappig hoe mensen een fysiek de-waarderen omdat ervoor gekuurd is. (niet een aanval op jou perse, want dit hoeft helemaal niet jou bedoeling te zijn) Veel mensen zullen er namelijk heel regelmatig "de naald in rammen" en nooit in de buurt komen van het fysiek en de kracht van deze jongen.
Jammer dat hij het niet toegeeft mss, maar dan zou hij wel kunnen fluiten naar mogelijke toekomstige sponsors ;)

Wil gewoon zeggen dat het heel makkelijk is voor niet kuurders om te zeggen: "hij heeft hard gekuurd voor die fysiek", en daarmee als het ware zeggen dat zij hetzelfde gepresteerd hadden mits ze die "verachtelijke levenskeuze" ook gemaakt hadden.

Kuki: Komt een beetje jaloers over je commentaar op deze jongen. Er is volgens mij (kan het goed mis hebben) niemand hier op het forum die 200+ kg benched. (behalve ms in de powerliftershoek en dat zijn dan geen 17 jarige jongens) Daarnaast heeft hij duidelijk een beestachtig fysiek, onafhankelijk van de cameraposities.

Laatst bewerkt:
Vind het altijd grappig hoe mensen een fysiek de-waarderen omdat ervoor gekuurd is. (niet een aanval op jou perse, want dit hoeft helemaal niet jou bedoeling te zijn) Veel mensen zullen er namelijk heel regelmatig "de naald in rammen" en nooit in de buurt komen van het fysiek en de kracht van deze jongen.
Jammer dat hij het niet toegeeft mss, maar dan zou hij wel kunnen fluiten naar mogelijke toekomstige sponsors ;)

Wil gewoon zeggen dat het heel makkelijk is voor niet kuurders om te zeggen: "hij heeft hard gekuurd voor die fysiek", en daarmee als het ware zeggen dat zij hetzelfde gepresteerd hadden mits ze die "verachtelijke levenskeuze" ook gemaakt hadden.

Kuki: Komt een beetje jaloers over je commentaar op deze jongen. Er is volgens mij (kan het goed mis hebben) niemand hier op het forum die 200+ kg benched. (behalve ms in de powerliftershoek) Daarnaast heeft hij duidelijk een beestachtig fysiek, onafhankelijk van de cameraposities.
ik de-waardeer zijn fysiek hierom zeker niet. Ik vind het gewoon enorm indrukwekkend hoe groot hij geworden is op zo relatief kleine tijd....

Hah de jongen met zijn kast vol universal producten als ik mij nog goed herinner een jaar terug ofzo.

Volgens mij is hij echt iets van 1,70 ofzo lol
Wel nice <3 mirin

Ook al heeft hij gekuurd, hij heeft een nette fysiek voor 17 jaar oud te zijn.

Gewoon top fysiek ckrr met de gedachte dat hij nog maar 18 is dit is weer een typisch gevalletje only in America he he.

Natuurlijk scheelt het veel dat hij maar 170 is maar dan nog in zo kort tijdbestek sow fysiek ik kan alleen maar zeggen chaupo!

@Kuki dude ik had wel als laatste verwacht van jouw deze negatieve replay kun je ff verhelderen waarom jij vindt dat zijn fysiek op niets trekt oke hijs niet droog maar dan nog hij ****ing buff voor zijn leeftijd.

Hij is echt wel groot hoor...vooral voor zijn leeftijd. En ik wil jou nog wel eens 200kg zien bankdrukken kuki ;) Ik doe het hem iig nog lang niet na haha.

jewel hij is ook wel buff moet ik eerlijk toegeven, maar hij is echt een zware showoff bah zit al sinds zijn 14de 1000 pics en video's te posten alsof die een pro is. buzz off

hahaha in dat eerste filmpje; the enemy: alex lesukov.
alsof hij al op zijn niveau is lol

No comments about age and roids guys ???

Is deze jongen nu al een IFBB prof?

neen :) wel gesponsord door animal

Terug
Naar boven