XXL Nutrition

lorenzo becker 17 year old teen

hahaha in dat eerste filmpje; the enemy: alex lesukov.
alsof hij al op zijn niveau is lol

Wel grappig natuurlijk, maar aan de andere kant is dat misschien voor die jongen toch echt een doel wat ie voor ogen heeft. Dit soort jongens weten vaak wat ze willen en doen echt alles om dat ook te bereiken, dus dat ie op niveau van lesukov komt... Wie weet, zou ooit is kunnen. Kijk alleen al die kamer van hem man, is een BB tempel ofzo ;)

jewel hij is ook wel buff moet ik eerlijk toegeven, maar hij is echt een zware showoff bah zit al sinds zijn 14de 1000 pics en video's te posten alsof die een pro is. buzz off

Jaaaa ik begrijp een beetje wat je bedoeld. Met zijn fysiek is totaal niets mis en ik denk dat een hoop mensen er jalours op zijn. maaarrrr jij bedoeld dat hij er arrogant mee doet alsof hij de nieuwe arnold is ofsow?
Dat is wel herkenbaar want een hoop mensen die al wat langer trainen en er redelijk uitzien voelen zich al snel het mannetje. Net zoiets als een vrouw die weet dat ze een ontiegelijk lekkere kont heeft;)

Als alles waar is heeft die jongen het gewoon zwaar in zijn genen zitten en dat gecombineerd met aas, en als de rest ook in orde is dan kan je natuurlijk keihard gaan.

Vind het zelf jammer dat hij niet langer naturel door is gegaan voor de vergelijking dan maarja...

Deze gast is buff bezig! En dat op z'n 18de.
Denk dat ie een mooie toekomst tegemoet gaat als ie zo doorgaat..

Moet je nagaan dat die JONGEN al 200+ kon drukken op die leeftijd ik ben absoluut jaloers.

Genetics are a b*ch!

Jammer dat ie gayshows verkoopt op skype, fag.

Ik vind het toch wel een hoop haat. Die jongen moet egt veel tijd en energie steken in de sport en hij heeft gewoon een top fysiek. Weinig bereiken dit en ik denk dat hij ook nog wat meer moet leren over conditioning.

Laatst bewerkt:
Toch een talent hoor als je ziet hoe hij begonnen is ..

Vind hem geen bodybuilder, maar een circus act.

Verhoudingen zijn ver te zoeken

Weegt veel en heeft veel kracht maar staat volledig uit proportie en heeft rare lijnen, die rug mist veel detail en bovenborst meh.

Vind hem geen bodybuilder, maar een circus act.

Verhoudingen zijn ver te zoeken

Ik denk als hij droog komt te staan dat dat veel oplost zijn vet percentage is best hoog op het filmpje. Als hij goede begeleiding zou krijgen kan je volgens mij heel wat als je een lichaam met al zoveel massa op een jonge leeftijd hebt. Je moet nagaan dat hij pas 1 jaar ouder is als jou he. Als je dan al zoveel massa hebt kan een goede coach daar best veel mee denk ik.

Ik denk als hij droog komt te staan dat dat veel oplost zijn vet percentage is best hoog op het filmpje. Als hij goede begeleiding zou krijgen kan je volgens mij heel wat als je een lichaam met al zoveel massa op een jonge leeftijd hebt. Je moet nagaan dat hij pas 1 jaar ouder is als jou he. Als je dan al zoveel massa hebt kan een goede coach daar best veel mee denk ik.

Hij is al 22, geen 18

ohja ik dacht dat dit het topic van lesukov was haha

wat voor oefening die hij in dat 2e filmpje in de eerste post tijdens de 3.05 minuut??

Naamgenoot:)

Terug
Naar boven