MuscleMeat

lorenzo becker 17 year old teen

grappig die klasfoto. :)

leuke shit allemaal, best indrukwekkend... maareh
we vergeten de dianabol, trenbulone en parabolan die erin gaat... je ziet gelijk dattie liters onnodig water vasthoud, vooral in verhouding met zijn fysiek eerst.
maarja, heb wel respect voor et harde werk, wel jammer dattie er niet zonder kan

Ik wou dat meer jongeren in mijn sportschool zo serieus trainen, ze staan altijd ontzettend raar te kijken als ik geconcentreerd bezig ben, dan kijk ik ze altijd aan met zo'n blik van: gast met naar me te kijken wordt jij niet sterker.

Ziek

Ik vraag me af wie er van jullie net als hem zou willen zijn...

wat een beest zo jong al!

KAN IK JULLIE WAT VRAGEN?
OP 0.21 ZIE JE DAT ZIJN LINKER BORST ZEG MAAR VOLLER EN BETER UIT ZIET DAN Z'N RECHTER. dIT PROBLEEM HEB IK NAMELIJK OOK... Komt het omdat joun rechter hand sterker is? En hoe kan ik het oplossing.

Alvast bedankt

OP 0.21 ZIE JE DAT ZIJN LINKER BORST ZEG MAAR VOLLER EN BETER UIT ZIET DAN Z'N RECHTER. dIT PROBLEEM HEB IK NAMELIJK OOK... Komt het omdat joun rechter hand sterker is? En hoe kan ik het oplossing.

Alvast bedankt

eb6.jpg

lorenzo is al overleden. aan een overdosis. 0 gram respect voor. weak mind.

Alvast bedankt

lorenzo is al overleden. aan een overdosis. 0 gram respect voor. weak mind.

rly??

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 01:35 ----------

Alvast bedankt

Meer rukken met rechts

Vind het altijd grappig hoe mensen een fysiek de-waarderen omdat ervoor gekuurd is. (niet een aanval op jou perse, want dit hoeft helemaal niet jou bedoeling te zijn) Veel mensen zullen er namelijk heel regelmatig "de naald in rammen" en nooit in de buurt komen van het fysiek en de kracht van deze jongen.
Jammer dat hij het niet toegeeft mss, maar dan zou hij wel kunnen fluiten naar mogelijke toekomstige sponsors ;)

Wil gewoon zeggen dat het heel makkelijk is voor niet kuurders om te zeggen: "hij heeft hard gekuurd voor die fysiek", en daarmee als het ware zeggen dat zij hetzelfde gepresteerd hadden mits ze die "verachtelijke levenskeuze" ook gemaakt hadden.

Kuki: Komt een beetje jaloers over je commentaar op deze jongen. Er is volgens mij (kan het goed mis hebben) niemand hier op het forum die 200+ kg benched. (behalve ms in de powerliftershoek en dat zijn dan geen 17 jarige jongens) Daarnaast heeft hij duidelijk een beestachtig fysiek, onafhankelijk van de cameraposities.

Verwacht je dat mensen veel respect hebben voor "kuurders"? Ga toch fietsen.

Neg voor harnak, klopt niks van. Lorenzo heeft laatst nog zijn blog geupdate

lorenzo weegt momenteel 120kg + volgens zijn facebook hij load daar dagelijks pics op dus denk wel dat hij nog leeft..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

jhwld1.jpg

sq4il1.jpg

hij is net 18 geworden btw

Laatst bewerkt:
traint hij alleen zijn fkng armen ofzo ???

Check die kleine beentjes en zijn gyno op die pic met die auto

t*ring groot

Terug
Naar boven