XXL Nutrition

'Losse huid' na gewichtsverlies

Hoi Ik ben nieuw hier na mijn 2 zwangerscappen ook vel over (mn op benen billen)
Heb ook Endermologie (bindweefsel) massage gehad en t werkt echt heb 1 kuur v 11 keer geha en nu bijhouden met 1 keer per 6 weken,

Buikwandcorrectie moet je echt veel vel over hebben voordat ze dat doen,
en vergoed wordt er tegenwoordig erg weinig,

succes

• Topic Starter Topic Starter
Heb een tube somatoline gekregen. Heb niets te verliezen dus is het proberen waard.

ik ben benieuwd of t werkt,
Heb op de benen ook nog wat vetjes wat niet goed weg te krijgen is,

Blijf je topic volgen

Ik kamp ook met hetzelfde probleem. Ik ben namelijk ongeveer in een jaar tijd 45 kilo afgevallen( ik moet dan erbij melden dat dit absoluut geen crashdieet was), desalniettemin zit ik nu met een wanstaltig lichaam opgescheept :( Het is echt ontzettend deprimerend en tragisch dat je na al die moeite er nog slechter uitziet dan een jaar geleden. Het allerergste is dat er eigenlijk geen oplossing is voor dit probleem, behalve een buikwandcorrectie:(

Hm, na een aantal weken meelurken toch even hierop reageren. Ik weeg nu 121 ( was ongeveer 135) en mijn streefgewicht staat op 100, bij een lengte van 196 cm. Bestaat er de kans dat ik dit ook ga krijgen? Tot nu toe heb ik er geen last van, maar ik zie dat jullie er last van kregen met het verliezen van tussen de 30 en 50 kilo.

(Afvallen gaat trouwens heel erg langzaam de laatste tijd in combi met krachttraining)

• Topic Starter Topic Starter
Hm, na een aantal weken meelurken toch even hierop reageren. Ik weeg nu 121 ( was ongeveer 135) en mijn streefgewicht staat op 100, bij een lengte van 196 cm. Bestaat er de kans dat ik dit ook ga krijgen? Tot nu toe heb ik er geen last van, maar ik zie dat jullie er last van kregen met het verliezen van tussen de 30 en 50 kilo.

(Afvallen gaat trouwens heel erg langzaam de laatste tijd in combi met krachttraining)

Het is eigenlijk niet te beoordelen of je het ook zult krijgen. Het ligt denk ik aan je huid zelf, je leeftijd enzovoort. Volgens mij maakt het niet uit of je het snel of langzaam verliest. Het probleem is dat de huid is uitgerekt, dus elasticiteit heeft verloren.

Terug
Naar boven