AndroidHealthClinic

Lost S3 (spoilers!)

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 6K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat ze het toch allemaal een beetje aan het uitmelken zijn, tijd dat er een einde aan komt. Hoop dat dit het laatste seizoen is, ben ik er eindelijk van (ver) lost.
 
Lost.S03E07.HR.HDTV.XviD-CRiMSON

vanavond kijke :bow:

Ben hem nu ook aan t downen, maar heb zo'n akelig vermoeden dat het zo'n samenvattende serie is van wat er in S1 S2 en eerste deel van S3 is gebeurd..:mad:
 
Nope, gaat gewoon verder waar je geeindigd waren 3 maanden geleden.

Leuke ep!
 
ik wil de dvd box :(

die komt weer pas uit tegen oktober zeker?
 
Van S3?
 
Vond het weer een toffe afleving! Lost blijft toch zeker de tofste serie die ik volg nu. Ben blij dat het weer begonnen is!
 
S3 zit net pas in E07. Dat duurt nog wel langer hoor.
 
Leuke ep. gisteren!

Nu eindelijk weer eens de andere groep in beeld. Met een nare mededeling voor Charlie.
 
leuke ep? er gebeurde nauwelijks iets... alles was 1 grote flashback

heb echt te doen met de schrijvers
 
leuke ep? er gebeurde nauwelijks iets... alles was 1 grote flashback

heb echt te doen met de schrijvers

???

Ik vond 't juist een interessant stukje achtergrond. Als je elke aflevering gaat zitten wachten op ontrafeling van mysteries, dan kan het een behoorlijk irritante bezigheid worden ;)
 
pff begint echt saai te worden nu :P
 
LOST is elke week weer relaxed. Al moet ik zeggen dat ik de aflevering van vandaag niet helemaal super vond. Máár, het einde... Volgende week wordt VETTTT!!! :)
 
Ik vond hem deze week wel cool.

Zo'n afweersysteem wil ik ook, maar dan rond mijn auto. :D
 
LOST is elke week weer relaxed. Al moet ik zeggen dat ik de aflevering van vandaag niet helemaal super vond. Máár, het einde... Volgende week wordt VETTTT!!! :)

When Kate and Locke arrive at the Others' camp, Ben promises to tell Locke the island's secrets as long as he stops his destructive plan, and Kate learns that the Others have offered Jack a deal.
 
When Kate and Locke arrive at the Others' camp, Ben promises to tell Locke the island's secrets as long as he stops his destructive plan, and Kate learns that the Others have offered Jack a deal.

LUL!!! Ik dacht dat die spoiler van deze week was, niet van volgende week.... damnit...
 
LUL!!! Ik dacht dat die spoiler van deze week was, niet van volgende week.... damnit...

hahaha, mooi dat je ons toch nog even waarschuwt Rob.. ik wilde de spoiler ook even controleren ;)
 
De ep van deze week was vet!!
 
Back
Naar boven