Fitness Seller

Lost S3 (spoilers!)

Bezoekers in dit topic

deze was idd lache, maar dat van die pa was wel voorspelbaar.
 
deze was idd lache, maar dat van die pa was wel voorspelbaar.

Vind de kwaliteit van de afleveringen wel langzaam achteruit gaan, het gaat echt nergens meer over. Beetje jammer, hoop dat het einde snel in zicht komt. Hetzelfde verhaal met prison break, raakt ook op zn einde. Word tijd voor 2 nieuwe series.
 
Claire is wel lekker met haar zwart haar.
Deze week was idd vet, ik had medelijden met Locke.. ben benieuwd wat hij gaat doen met zijn vader
 
Vind de kwaliteit van de afleveringen wel langzaam achteruit gaan, het gaat echt nergens meer over. Beetje jammer, hoop dat het einde snel in zicht komt.

Ik vind dat het de laatste afleveringen terug aan het beteren is.
 
wtf doet z'n pa daar?
 
weer een leuke episode, maar who cares eigenlijk?
 
Ik blijf het een geniale serie vinden, laatste aflevering was weer tof!!!
 
Heb zojuist genoten.

Aan het einde echt zo van;
WTF?! :eek: Levend begraven! Ze zei dus paralised!!
 
Ja idd,

Ik verwacht wel dat ze er nog uit komen. Ik kan me niet voorstellen dat ze 2 nieuwe personages introduceren en hun achtergrond verhaal vertellen om ze vervolgens diezelfde aflevering nog dood te laten gaan.
 
Denk ik wel hoor.

Was gewoon een filler ep. Flink wat oud beeldmateriaal gebruikt om het verhaal te vertellen en nu zijn ze uit de serie geschreven. :)
 
Klote serie geworden naarmate het vorderde
Zeer irritant ook, en ook zonde
In tegenstelling tot battle star galatica naarmate het vordert steeds beter wordt :D
 
Klote serie geworden naarmate het vorderde
Zeer irritant ook, en ook zonde
In tegenstelling tot battle star galatica naarmate het vordert steeds beter wordt :D

Niks van waar :P battle star galatica is ook totaal iets anders en niet hiermee te vergelijken.
 
Wel waar, vergelijk seizoen 2 en 3 maar eens met seizoen 1
De serie is als het ware gegroeid
 
Hmm, gisteren is toch episode 15 de lucht in gegaan, maar ik kan hem nog nergens downloaden..

Iemand een link?
 
Sow de nieuwe LOST was even een partijtje VETTTTT!!!! :thumbs:

Veel antwoorden en weer een vet einde, top!
 
Agree! Er komt weer even lekker vaart in de serie. :)
 
Lost blijft gewoon heel erg goed. Dit seizoen maakt ook duidelijk dat ze niet zomaar lukraak mysteries op je af gooien maar dat alles is uitgedacht. Gelukkig :D
 
Back
Naar boven