Fitness Seller

Low carb

facebook

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

Ik ben van zin om te bulken tot mei of tot volgend jaar mei. Nu lees ik veel dat je moet cutten op je onderhoud (zoals in de sticky's staat), of je cut onder je onderhoud. Maar het lijkt me wat heavy om van 3500cal opeens naar 2800 cal te gaan, kan je dit beter niet systematisch doen? Zoals elke week 100cal minder ofzo?

Ook dan nog een vraag, ik gebruik nu 35/45/20 P/C/F. Tijdens de cut wil ik 50/25/25 gebruiken. Maar ik zie dat sommigen echt extreem laag in cal verlagen (ook week per week -30gr carbs minder) en tot 50gr carbs per dag zakken. Hoeveel energie heb je hier dan van en in welke maten moet je dan je eiwitten en vetten compenseren? 50/10/40 ofzoiets?

Karma voor antwoorden die geen verwijzing naar sticky's bevatten.

Zoek "The Metabolic Diet" op. Daar staat veel nuttige info in over low carb.

• Topic Starter Topic Starter
Maar klopt mijn redening een beetje?

ahum

Ik eet al een hele tijd volgens het Paleo dieet maar dan ietwat aangepast . Komt erop neer te eten zoals een mens in de oertijd . M.a.w. eieren , vlees , vis , schaaldieren , noten , zaden , groenten en fruit . De enige koolhydraten die ik binnenkrijg zijn die uit fruit en noten/zaden . Moet zeggen dat het me erg bevalt en dat ik sterker ben geworden en mn waist ietwat kleiner is geworden .
Om op je vraag te antwoorden : ik kom nu aan genoeg kcals door idd relatief vet te eten . Zit aan een 100 g carbs per dag , 300-350 g eiwit en een 120 g vetten voor 105 kg bw.
Info : http://www.musclemag.com/Nutrition-and-Supps/Articles/The-Paleo-Diet-for-Bodybuilders.aspx

Thanks bro :)

Terug
Naar boven