AndroidHealthClinic

Low test high tren, gyno & bindingsaffiniteit ar.

Blijft een beetje vaag elke x,hoe weet je (als het idd bestaat) dat het prolactine gyno is, of gewoon gyno van de test is......

Door een bloedtest.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Heb precies hetzelfde gehad maar dan op 400 en 600mg tren toen werd ook al beweert dat de gyno door de test kwam.

Heb een behoorlijk kuur verleden met o.a. test, deca en dianabol. Nooit ergens last van gehad pas toen ik tren begon te gebruiken (gyno + libido problemen).

Doordat tren kan zorgen voor een upregulatie van de oestrogeenreceptoren waardoor je oestrogene bijwerkingen kan krijgen.

Zou eens zoeken voor je, heeft hier ergens op het forum gestaan meen ik.
Gaf al eerder aan dat ik dit ergens gelezen heb dus niet weet waar.
Eerder in dit topic is ook al gezegd dat cools dit ook eens had vermeld.

Hoe zou het volgens jou dan komen dat mensen die ervaring hebben met verschillende kuren alleen met tren erbij gyno ontwikkelen?

Zou eens zoeken voor je, heeft hier ergens op het forum gestaan meen ik.
Gaf al eerder aan dat ik dit ergens gelezen heb dus niet weet waar.
Eerder in dit topic is ook al gezegd dat cools dit ook eens had vermeld.

Hoe zou het volgens jou dan komen dat mensen die ervaring hebben met verschillende kuren alleen met tren erbij gyno ontwikkelen?

Klopt, was ik :)
Was een antwoord op m'n vraag in het "Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma" topic

• Topic Starter Topic Starter
Dus....om er geen "wat heb ik" spelletje van te maken, misschien maar beter om andro/oestro/progesteron waardes te checken & vandaaruit verder te redeneren.
Aangezien eenduidig antwoord nogal ver te zoeken is in deze.

Alleen wel jammer want bloedwaardes zyn nu weer stabiel.

Terug
Naar boven