Fitness Seller

luchtbel in spuit

tegen je spuitje aantikken wil vaak helpen:D

enne..10cc is pas dodelijk...1 cc maakt geen zak uit:p

Ik heb daar ook last van gehad ,het lag bij mij an de spuiten ,telkens als het belletje er uit geduwd was kwam hij weer terug zeg maar ,kwam door een stroeve rubbertje van de spuit volgens de leverancier,met de zuiger iets een draaiende beweging maken was de oplossing .

Kom op zeg, we spuiten hier onze AAS allemaal intramusculair neem ik aan.. een luchtbelletje zal je echt geen kwaad doen.

Spuit verticaal houden anders blijf je kloten:cool:

Yep een luchtbelletje maakt echt geen donder uit. Je spuit namelijk niet in de ader dus zou geen vloeistof "verprutsen" omdat je de belletjes eruit wil halen...

idd... kan indien zo klein helemaal geen kwaad... en intramusculair zeker niet! trouwens wie al eens in het hospitaal aan een baxter heeft gelegen weet ook dat het (bij kleine hoeveelheid wel te verstaan) zelfs in de ader niet veel kwaad kan; want bij het wisselen van baxter komt bijna altijd wat lucht in de leiding terecht en die eindigd wel degelijk 'in' ja ader. (al moet ik wel zeggen dat toen ik er lag ik toch ook wel begon te zweten de eerste paar wissels) succes!

Terug
Naar boven