Fitness Seller

Lui als een Test-varken

lui zijn hoort er idd gewoon bij. laat dat zink ed maar achterwege, accepteer t gewoon. verder hoort slecht slapen er ook gewoon bij, zoals al eerder gemeld zal het met tren er niet beter op worden

dennis999 zei:
lui zijn hoort er idd gewoon bij. laat dat zink ed maar achterwege, accepteer t gewoon. verder hoort slecht slapen er ook gewoon bij, zoals al eerder gemeld zal het met tren er niet beter op worden

Bij mij helpt zink (en dan vnl. ZMA) toch aanzienlijk bro, dus waarom zou je het achterwege moeten laten? Ik zeg niet dat het voor Jugger ook geldt, maar waarom niet gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint en voor het geld hoef je het niet te laten.

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Jugger, als je denkt dat het door het slecht slapen komt, tik je toch voordat je gaat tukken wat G weg. Meng je vrouwtje ook wat door d'r huiswijn en knallen maar! Kuren moet leuk zijn, niet dan?

Creatief met kuren volgens D.:D

Tot op heden slaap ik nog als een roosje..misschien wel minder diep want op kantoor zit ik me continu uit te rekken en te geeuwen..wat weer tot het nodige commentaar leid..maar ik heb echt een gevoel dat ik heel de dag zou kunnen slapen :o

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Hoi Jugger,

Klopt als een bus. Je komt het in heel veel steroid-profiles tegen en het is mij ook opgevallen; na enkele weken test doseren word ik zo leuk als een varken.
Is inherent aan voortdurend test-gebruik; het maakt mannen lui op den duur, naast de slapende lichaamsdelen door de vochtretentie en erectie-stoornissen.

Zal leuk voor je worden want als de Tren inslaat ga je slechter slapen, stinken als een varken (alweer) maar goed ik heb er telkens weer lol aan als menig sportschoolbezoeker me vraagt of ik van de boerderij kom lol :D

Hey Deerhunter

Moet eerlijk zeggen dat ik de Test eigenlijk had afgezworen...had de laatste keer Test precies hetzelfde. Heb het er dit keer bij genomen om synergie te bewerkstelligen met de overige middelen.

Maar de vooruitzichten mogen er dus weer zijn! Slecht slapen, zuur ruiken, hoesten, aggressief en pijnlijke spuitplekken...I JUST LOVE TREN! :heart:

Terug
Naar boven