MuscleMeat

Luke sandoe rip

Bezoekers in dit topic

Chad Nicholls zal wel de schuld krijgen omdat ie een keer met m gesproken heeft...

Luke sandoe was in mijn ogen zeker 1 van de aankomende kanshebbers voor de olympia, misschien niet binnen nu en 2 a 3 jaar maar zeker in de toekomst... Als 't idd suïcide is zie je maar eens dat hoe iemand zich presenteert op internet totaal niet te vergelijken is met real life... Sad news wat de oorzaak ook is...
 
Laatst bewerkt:
Aaron Singerman ontkracht dit
Die pannenkoek kan zich beter op de achtergrond houden deze keer.
Je weet natuurlijk nooit wat er achter de schermen in iemand zijn priveleven speelt, maar mocht hij echt zelfmoord hebben gepleegd zou dat wel heeeeel fucked up zijn. 2 mooie jonge kinderen, dik sponsorcontract voor meerdere jaren, dé rising star in de IFBB, net verhuisd naar een nieuw huis, nieuwe vriendin... dat is niet echt een situatie waarbij je zoals hebt van “goh, ja, begrijpelijk dat hij geen uitweg meer zag”.
Beetje een hardnekkige mythe vind ik. Biochemische factoren kunnen dat overstijgen. Materiële zaken hebben sowieso geen invloed. Zelfs kinderen, en in dit geval een nieuwe liefde, zijn soms niet genoeg.

't Zal een andere discussie dan verwacht worden in de BB media. In hoeverre AAS invloed had op zijn geestesgesteldheid?
 
Laatst bewerkt:

What happened with Luke was his choice, He decided that it was his only option and we’ll never comprehend what he was struggling with.”

I will say that in my time knowing Luke, he has battled with demons which dates back from long before bodybuilding and long before I met him“.

Toch suicide?
 

What happened with Luke was his choice, He decided that it was his only option and we’ll never comprehend what he was struggling with.”

I will say that in my time knowing Luke, he has battled with demons which dates back from long before bodybuilding and long before I met him“.

Toch suicide?

Volgens de instagram van Flex Lewis en Ben Chow zelfmoord idd
 
Ik las op de socials zelfmoord d.m.v. insuline en slaappillen.

geen idee wat daarvan klopt uiteraard
 
Ik las op de socials zelfmoord d.m.v. insuline en slaappillen.

geen idee wat daarvan klopt uiteraard
Mensen Moeten echt eens ophouden met onzin praten.. Zolang er geen autopsie is zouden mensen sws hun bek al eens moeten houden en hoe hij eventueel zelfmoord gepleegd heeft doet er niet toe... Maar 't moet en zal toegeschreven moeten worden op aas en andere middelen... Onzin
 
Mensen Moeten echt eens ophouden met onzin praten.. Zolang er geen autopsie is zouden mensen sws hun bek al eens moeten houden en hoe hij eventueel zelfmoord gepleegd heeft doet er niet toe... Maar 't moet en zal toegeschreven moeten worden op aas en andere middelen... Onzin

Ik lees enkel wat anderen zeggen. Trek zelf ook geen oordeel :o
 
Ik lees enkel wat anderen zeggen. Trek zelf ook geen oordeel :o

Waar heb je dat eigenlijk gelezen? Ik heb tot nu toe alleen nog maar zelfmoord gelezen overal.
 
Waar heb je dat eigenlijk gelezen? Ik heb tot nu toe alleen nog maar zelfmoord gelezen overal.

Ergens op Instagram. Maar ik trek dat soort dingen altijd in twijfel. Daarom dacht ik ik deel het hier, wellicht zijn er anderen met meer info.
 
Dit is klote nieuws man :(

Brute shape had Luke!! RIP
 
Mensen Moeten echt eens ophouden met onzin praten.. Zolang er geen autopsie is zouden mensen sws hun bek al eens moeten houden en hoe hij eventueel zelfmoord gepleegd heeft doet er niet toe...
Ik vind het geen onrealistisch scenario in ieder geval.
 
Beetje een hardnekkige mythe vind ik. Biochemische factoren kunnen dat overstijgen. Materiële zaken hebben sowieso geen invloed. Zelfs kinderen, en in dit geval een nieuwe liefde, zijn soms niet genoeg.


wijze woorden broeder ,als leven elke dag pijn doet is er niets wat dit blijvend kan verdoven ,enkel de dood
 
Mensen Moeten echt eens ophouden met onzin praten.. Zolang er geen autopsie is zouden mensen sws hun bek al eens moeten houden en hoe hij eventueel zelfmoord gepleegd heeft doet er niet toe... Maar 't moet en zal toegeschreven moeten worden op aas en andere middelen... Onzin

Bewust bepaalde hoeveelheden toedienen is toch een heel ander verhaal?
 
Voor de geïnteresseerden, het verhaal van topkeeper Robert Enke die ook zelfmoord pleegde.

Enke, eenzaam bestaan

1588955681518.png
 
Poseer lessen met Milos.

 
Blanken mogen blijkbaar geen Mister Olympia worden. Compton, Dallas, nu Luke.
 
Back
Naar boven