XXL Nutrition

Luke sandoe rip

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 82
  • Weergaven 7K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic


Zojuist ff geluisterd en ben er een beetje droevig van. Maar wel erg insightful. Blijkt dus dat hij al jarenlang suïcidaal is en dat het voor zijn beste vrienden eigenlijk dus niet eens een enorme verrassing was... bizar maar bovenal erg treurig.
 
Strongman Luke Sandoe weighs up future after competition success (2012)

1589048913408.png
 
Zojuist ff geluisterd en ben er een beetje droevig van. Maar wel erg insightful. Blijkt dus dat hij al jarenlang suïcidaal is en dat het voor zijn beste vrienden eigenlijk dus niet eens een enorme verrassing was... bizar maar bovenal erg treurig.

Zeer triest inderdaad. Hij zag er machtig groot uit, erg jammer.
 
Training:


Westrijden:


Karakter:


De stem van Guy Cisternino als ik me niet vergis.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Wat zijn dat voor klotevragen, antwoorden en gelul
 
Eerste waar je aan denk als je wakker wordt in ieder geval niet. Dingen gerelateerd aan het bb'en ofc
 
Eerste waar je aan denk als je wakker wordt in ieder geval niet. Dingen gerelateerd aan het bb'en ofc

Zijn ook genoeg bodybuilding gerelateerde vragen/antwoorden. Is ook niet voor niks: bodybuilding & bollocks:p

je gaat ook moeilijk tientallen uren aan podcast puur en alleen met bodybuilding vullen.

maar blijkbaar niet voor jou dat kanaal, dat kan.
 
Of jij me geliket hebt in die goddeloze nachten die je weer doorhaalt. :emo:
 
John Meadows heeft blijkbaar een hartaanval gehad en ligt in het ziekenhuis. Hopelijk niet het einde voor hem
 
Back
Naar boven